Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Creșterea TVA, implementată în august, a fost absorbită pentru a menține competitivitatea pe piață și “relația unică preț-valoare recunoscută de consumatori”, potrivit companiei.
Vânzările subsidiarei Jumbo România au stagnat în septembrie comparativ cu aceeași lună din 2024, după un avans de aproximativ 8% în august.

De altfel, septembrie a fost prima lună din acest an în care vânzările nu au crescut pe piața românească, potrivit datelor analizate de Profit.ro.
România este a doua mare piață pentru grup, după Grecia. Retailerul este prezent cu o rețea de 20 de magazine în 14 orașe și pregătește deschiderea unui nou hipermarket, în Baia-Mare.
La nivelul grupului, vânzările Jumbo au crescut cu 4% în ritm anual în septembrie, de două ori mai lent comparativ cu avansul de 8% raportat în august, pe fondul unei ușoare încetiniri în Grecia și a stagnării vânzărilor în România și Bulgaria.
În primele 9 luni, vânzările grupului elen au crescut cu 7,6% față de perioada similară din 2024.

Vânzările din România au urcat cu aproximativ 6% în intervalul menționat.
Jumbo operează o rețea de 89 de magazine fizice, în Grecia, România, Bulgaria și Cipru, fiind prezent, prin parteneriate, și pe piețele din Albania, Kosovo, Serbia, Macedonia de Nord, Bosnia, Muntenegru și Israel, cu o rețea de 41 de magazine sub marca Jumbo.