În decembrie, românii cumpără online cel mai mult și cel mai puțin în anumite zile. Când mizează retailerii pe "click pe reclame"

În decembrie, românii cumpără online cel mai mult și cel mai puțin în anumite zile. Când mizează retailerii pe "click pe reclame"
scris 14 dec 2017

Vizitatorii magazinelor online din luna decembrie cumpără cel mai mult și cel mai puțin în anumite zile, rezultate semnificative fiind înregistrate cu o săptămână înaintea Crăciunului.

Astfel, cele mai multe cumpărături sunt în zilele de luni și cel mai puțin în cele de sâmbătă.

Urmărește-ne și pe Google News

 

Astfel, românii cumpără cu 38% mai mult într-o zi de luni față de medie, în timp ce sâmbăta sunt achiziții cu 22% mai puțin, relevă un studiu al companiei de retargeting RTB House.

La jumătatea lunii decembrie, popularitatea magazinelor online se diminuează: vizitele scad cu 22%, iar cumpărăturile cu 41%, în timp ce imediat după Ajunul Crăciunului utilizatorii de internet încep din nou să dea click pe reclame, ceea ce indică în mod clar interes pentru ofertele de sezon.

Praktiker și-a închis magazinul cu care a intrat, în urmă cu 15 ani, pe piața românească CITEȘTE ȘI Praktiker și-a închis magazinul cu care a intrat, în urmă cu 15 ani, pe piața românească

În România, utilizatorii accesează magazine online în principal în timpul săptămânii. Cele mai bune rezultate sunt înregistrate cu o săptămână înaintea Crăciunului: în ziua de luni, accesările cresc cu 21% față de media lunii decembrie. Același trend ascendent poate fi remarcat și în cazul tranzacțiilor: în aceeași zi de luni, procentele cresc cu 75%.

În zilele de Crăciun, românii accesează magazinele online extrem de rar, cu 36% mai puțin față de restul lunii. Iar în ce privește tranzacțiile efectuate, acestea scad cu 56%. 

viewscnt
Afla mai multe despre
magazine online
cumparaturi