Franciza DAbo Doner, deținută de sibianul Dan Paștiu, continuă planurile de expansiune la nivel internațional și deschide primul restaurant românesc de fast-food din Londra. Acesta este amplasat chiar lângă stadionul Wembley.
După circa 50 de unități deschise în peste 30 de orașe din România și două restaurante inaugurate în Ungaria, DAbo Doner taie panglica celui de-al treilea restaurant din străinătate: DAbo Doner UK. Inițiativa de a deschide un restaurant DAbo în Londra a venit de la unul dintre francizații din rețeaua DAbo, care a dus ideea mai departe în parteneriat cu alți oameni de afaceri romani din Anglia.
“Am considerat că are maturitatea necesară pentru a fi lansat și în Londra. De aceea, sub Master Franciza DAbo, plănuim să dezvoltăm intens business-ul și pe piața din Anglia. Am ales Anglia deoarece este țara cu cea mai mare piață de consum pentru astfel de produse, mult peste Germania, Franța sau Italia, iar din punct de vedere calitativ, produsele DAbo sunt superioare celor deja existente pe piața britanică, de aceea suntem siguri că vor avea succes”, explică Ovidiu Pop, francizat DAbo Doner.
Meniul DAbo România este preluat integral în restaurantul deschis în Londra, singura diferență fiind înlocuirea cărnii de vită cu carnea de oaie. Utilizarea acestui ingredient are ca scop adaptarea mai ușoară la cererea pieței din Londra, acolo unde se consumă și o cantitate mare de mâncare halal. Din punct de vedere al investiției, restaurantul deschis în Londra este evaluat la peste 150.000 euro.
Ideea de a duce DAbo Doner pe piața din Londra face parte din planurile mai vechi ale francizei, planuri care au fost îngreunate până acum de contextul pandemic și de restricțiile impuse în Anglia, în toate valurile de carantină.
“Realist vorbind, este dificil de pronosticat evoluția unei afaceri pe o piață total nouă și într-un context care vine cu restricții majore, așa cum este cazul în Londra, însă suntem siguri ca un concept solid de business ne va conduce către succes. Asta înseamnă că trebuie să nu facem rabat de la calitatea produselor și serviciilor pe care le oferim, să ne înarmăm cu răbdare și să mai scoatem bani din buzunare pentru a susține afacerea, cel puțin o perioadă. Indiferent cât de anevoios va fi drumul, noi suntem încrezători și deja căutăm spațiu pentru al doilea restaurant, a cărui amenajare să o începem în luna martie. Avem încredere în business, iar dacă vom reuși pe o piață total nouă, într-o perioadă atât de dificilă, pentru noi va fi un mare succes și o nouă confirmare că suntem pe calea cea bună”, adaugă Ovidiu Pop.
40 de restaurante deschise în Anglia în următorii 3 ani
DAbo Doner își propune să deschidă încă 5 restaurante în Londra anul acesta și 40 de restaurante în toată Anglia în următorii 3 ani. Acestora li se adaugă deschiderea de noi unități în Ungaria, sub Master Franciză, prin intermediul partenerului din franciza DAbo care are unități deschise în Satu Mare și Baia Mare, dar și în Bulgaria, prin intermediul partenerului care deține deja două unități sezoniere pe litoral și un restaurant permanent în Mangalia.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Ne bucură extrem de tare să vedem că partenerii deja existenți în rețeaua DAbo au încredere în business și în produse, cunosc business-ul 100% și cer preluarea de Master Franciză, având inițiativa de a duce DAbo peste granițe. Fiecare parteneriat ne duce cu un pas mai aproape de îndeplinirea planului nostru măreț de expansiune, acela de avea o prezență consistentă DAbo în fiecare țară din Europa”, spune Dan Paștiu, fondator DAbo International.
Franciza merge mai departe și cu celelalte planuri începute în 2020 și întârziate de contextul pandemic, mai exact deschiderea de noi restaurante în Spania și Luxemburg. În România, DAbo are în plan să deschidă încă 30 de unități până la finalul anului.
Franciza DAbo, fondată de sibianul Dan Paștiu în 2013, numără în prezent 50 de unități deschise, care au în spate 30 de parteneri francizați. DAbo s-a extins rapid la nivel național, astfel că, în 2018, cifra de afaceri a întregului lanț de restaurante a atins 17 milioane de euro, iar în 2019 a ajuns la 22 milioane de euro. În 2020, cifra de afaceri a fost de 19 milioane de euro, în condițiile în care restaurantele au fost închise sau au funcționat doar în regim pick-up & delivery, conform regulilor impuse de contextul pandemic.