Platforma turcă Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, a cărei intrare în România a fost anunțată de Profit.ro, își dezvoltă categoria “Home” prin lansarea propriei linii de produse pentru casă, Trendyol Collection Home.
Noua colecție cuprinde aproximativ 100 de opțiuni de produse.

3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Disponibilă începând de săptămâna aceasta, colecția include articole pentru baie, precum covorașe, accesorii și halate pentru baie; produse pentru dormitor, de exemplu, perne, fețe de pernă și cuverturi duble; articole pentru dining și bucătărie, inclusiv prosoape de bucătărie și fețe de masă, precum și o selecție de produse pentru organizarea și decorarea casei.

România a devenit cea mai importantă piață a Trendyol din Europa Centrală și de Est, reprezentând 70% din baza de clienți a companiei în regiune.
Recent, Trendyol a deschis primul său depozit din România, confirmând informațiile anunțate anterior de Profit.ro.

Trendyol a fost fondat la Istanbul în 2010 și între timp a devenit primul decacorn din Turcia și una dintre cele mai importante platforme de comerț electronic din lume.
Marketplace-ul conectează peste 250.000 de comercianți și branduri cu mai bine de 40 de milioane de clienți prin intermediul aplicațiilor dedicate în limbile locale din Turcia, Germania, Azerbaidjan, statele din Golf și, recent, din România, Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Grecia.