Retailerul irlandez Primark a deschis astăzi primul magazin din România, operațiune anunțată din 2017 de Profit.ro ca fiind pregătită.
Primul magazin din țară a preuspus o investiție de 10 milioane de euro.
La eveniment au fost chemați ambasadorul Irlandei în România și Horia Tomescu, viceprimar general al Municipiului București.
La îmbrăcămintea pentru femei, Primark vinde pulovere la 100 de lei, pijamale la 70 lei, pantaloni tip jogger cu 54 de lei, pantofi cu 90 lei, geantă de umăr la 44 de lei.
La categoria bărbați vor fi Hanorac la 120 de lei, căciulă la 50 lei, cămașă la 100 de lei, tricouri la 40 de lei.
Pentru inaugurarea celor două magazine Primark din mall-urile Capitalei, ParkLake, astăzi, și AFI Cotroceni, anul viitor, Maciej Podwojski, director vânzări pentru Europa Centrală și de Est, spune, într-o discuție cu Profit.ro, că „resursele investite sunt semnificative”.
„Avem planuri de creștere foarte ambițioase pentru Europa Centrală și de Est, iar următoarele inaugurări din România sunt cruciale pentru extinderea noastră în regiune. Suntem încântați de potențialul pieței românești și căutăm mereu oportunități noi de a dezvolta rețeaua Primark”, afirmă acesta.
Primul magazin Primark a fost deschis astăzi în centrul comercial ParkLake, în timp ce al doilea magazin va fi inaugurat anul următor în AFI Cotroceni.
CITEȘTE ȘI Restaurantele mai scapă o perioadă - Termenul până la care trebuie să schimbe meniurile, amânat. Șeful ANPC anterior: Seamănă cu Codul Penal adnotat. Au în meniu produse precum cotlet de zebră despre care pretind că sunt proaspete„Magazinul din București este deservit de același depozit central din Republica Cehă care aprovizionează țări precum Polonia sau Germania”, precizează Maciej Podwojski.
Retailerul irlandez de îmbrăcăminte Primark, una dintre cele mai mari companii în domeniu, care își vinde produsele la prețuri reduse, și-a anunțat intrarea în România la începutul anului, confirmând informațiile anunțate de Profit.ro încă din 2017.
CITEȘTE ȘI Nestle - investiție rară în UcrainaDespre planurile companiei de a deschide magazine și în locații stradale, nu doar în centre comerciale, Maciej Podwojski afirmă că „preferăm să căutăm locații de mari dimensiuni, cu o suprafață de cel puțin 3.000 mp de spațiu retail, ceea ce nu găsești întotdeauna pe bulevardele comerciale”.
„În pofida acestui lucru, noi credem că străzile comerciale sunt extrem de importante pentru orice localitate sau oraș și ne dorim ca magazinele noastre să fie în aceste zone care sunt importante comunității locale. Locațiile noastre depind de dinamica pieței și de oferta imobiliară, dar suntem optimiști în privința dezvoltării noastre la nivel local”, mai spune acesta.
La nivel global, compania își propune să ajungă la 530 de magazine până în 2026. În prezent, retailerul are 411 magazine pe 14 piețe, România fiind cea de-a 15-a piață la nivel mondial.
„În ceea ce privește planurile regionale, 2023 va însemna o continuare a extinderii noastre pe piețe noi și existente, iar anul viitor vom deschide primul magazin în capitala Slovaciei. Vom mai deschide alte două magazine în Polonia, în Lodz și Wroclaw, crescând astfel prezența noastră la șase magazine”, mai spune Maciej Podwojski.
Primul magazin Primark a fost inaugurat la Dublin în urmă cu mai bine de 50 de ani.