Discounterul Penny, parte din grupul german REWE, unul dintre cei mai mari retaileri prezenți pe piața locală, a încheiat anul 2024, în România, cu o cifră de afaceri de peste 9,4 miliarde de lei, reprezentând o creștere de 13.47% față de anul anterior.
Compania a investit peste 868 milioane de lei, echivalentul a peste 177 milioane de euro, în extinderea și modernizarea rețelei sale, pentru atingerea pragului de 400 de magazine, precum și pentru lucrările celui de-al cincilea centru logistic, din Mihăilești.

16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Planurile de expansiune vizează investiții de 3 miliarde de euro în următorii 10 ani, cu scopul de a extinde rețeaua la 1.000 de magazine și de a dezvolta competențele logistice.
Pentru 2025, sunt planificate 40 deschideri de noi magazine pentru a ajunge și mai aproape de consumatorii români, precum și finalizarea lucrărilor la depozitul logistic din Mihăilești, județul Giurgiu.

„2024 a fost un an al progresului marcat de creșterea cifrei de afaceri și a investițiilor în România, precum și de îmbunătățirea serviciilor pentru milioanele de clienți care ne aleg zi de zi.
Am atins pragul de 400 de magazine, am inaugurat primul magazin autonom PENNY la nivel global și am demarat lucrările pentru al cincilea centru logistic.
În plus, am continuat să sprijinim comunitățile prin sport și promovarea unui stil de viață echilibrat, să susținem producătorii români și businessurile locale, aducând pe rafturi cât mai multe produse 3RO.
Privim spre 2025 ca un an cu o semnificație aparte: marcăm 20 de ani de la deschiderea primului magazin în România, un moment care reflectă parcursul nostru și angajamentul față de clienții noștri. Continuăm cu planul pentru următorii 10 ani: 1.000 de magazine și 3 miliarde de euro investiții”, a spus Daniel Gross, CEO Penny România.
Expansiunea continuă
În 2024, compania a înregistrat o cifră de afaceri de peste 9,4 miliarde de lei, marcând un avans de 13.47% comparativ cu anul anterior.

Până la sfârșitul anului a ajuns să opereze 416 de magazine și 4 centre logistice, începând totodată lucrările la cel de-al cincilea centru logistic.
Este al 10-lea an consecutiv în care a avut cea mai mare creștere a cifrei de afaceri în rândul entităților de retail alimentar din grupul REWE.
În 2024, echipa a crescut la peste 8.000 de angajați.

Penny este conceptul grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005.
Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași.
În prezent, rețeaua din România este alcătuită din 417 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 8.000 de angajați.