Rețeaua olandeză de magazine Used Products, lansată în urmă cu 20 de ani în Alkmaar și specializată în cumpărarea și vânzarea de produse second-hand, a anunțat că vrea să intre în România prin vânzarea de franciză, urmând să își detalieze oferta peste două săptămâni, în București, la un forum de profil.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Compania și-a fixat deja și orașele în care vrea să intre: București, Cluj-Napoca, Iași, Constanța și Brașov.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
CITEȘTE ȘI Cramele Huși, cumpărate de o companie din America. Vinurile românești vor fi duse pe piața SUA și cea asiatică28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Fie că vrei să scapi de un produs care nu-ți mai folosește în activitea ta de zi cu zi sau ești în căutarea unui produs, de care ai nevoie pentru o perioada scurtă de timp, și nu dorești să aloci un buget mare pentru achiziționarea lui, magazinele Used Products sunt destinația pe care o cauți!", este mesajul companiei olandeze.
Fondată în 1997, compania a deschis primul magazin în orașul Alkmaar, iar în prezent are o rețea de peste 50 de magazine 50 (proprii și francizate) în Olanda, Belgia, Spania și Austria.
Used Products cumpără și vinde telefoane mobile, bijuterii de aur, ceasuri, computere, televizoare, instrumente muzicale, articole de uz casnic, biciclete, scutere, camere video, laptop-uri, tablete.
CITEȘTE ȘI Tranzacție: Lidl cumpără un teren în București de la un furnizor de mobilă cu acționari chinezi, printre care un om de afaceri condamnat la închisoare pentru evaziuneCompania vrea să acorde în România francize cu o durată de 5 ani, cu o taxă cuprinsă între 15.000 euro (franciză simplă) și 60.000 euro, anunțând antreprenorii interesați că vor avea nevoie de o investiție între 50.000 și 100.000 euro, urmând să îi achite și o redevență de 4% din cifra de afaceri, dar nu mai puțin de 600 euro.