Rețeaua de magazine LaDoiPași, lansată și dezvoltată de Metro România, a deschis, în franciză, 60 de magazine într-o singură zi, depășind astfel pragul de 2.400 de magazine.
Cele 60 de magazine noi sunt prezente atât în mediul urban, cât și în cel rural.

Pentru finalul anului, METRO estimează că franciza LaDoiPași va depăși pragul de 2.500 de magazine.
“Este o zi memorabilă în istoria de peste 12 ani a francizei LaDoiPași. A fost o cursă contracronometru, care a presupus un efort logistic impresionant și o mobilizare de forțe fără precedent în companie pentru a face posibil un proiect atât de ambițios”, spune Irinel Popescu, Sales & Operations Director, METRO Romania.
Magazinele au suprafețe medii cuprinse între 80 și 120 mp. În medie sunt între 3.500 – 7.000 de produse expuse la raft.

Conceptul LaDoiPași a fost lansat pe piața locală în 2012 și dezvoltat în regim de franciză de METRO România.