Flanco, printre cei mai mari retaileri locali de produse IT&C, electronice și electrocasnice, controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu, președinte executiv eMAG, devine prima rețea de magazine "Smart Discounter" electro-IT din România.
Numele companiei se transformă din Flanco, în Flanco Smart Discounter.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Clientul de azi este tot mai educat și sofisticat în alegerea serviciilor și produselor care să răspundă relevant tuturor nevoilor sale – de preț, de calitate, de simplitate, de relaționare și accesibilitate în achiziție”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. “Astfel, am decis să răspundem acestor cerințe printr-un nou tip de experiență de retail, capabilă să îi ofere clientului satisfacția unui «deal» bun, de neratat, și acces rapid la tehnologie.”
Pe lângă Flanco Smart Discounter din AFI Cotroceni, retailerul va desfășura în acest an un amplu proces de rebranding în 10 dintre cele mai importante magazine ale sale. În anul 2025, retailerul plănuiește să extindă procesul de rebranding la alte 70 de magazine ale rețelei, urmând ca în 2026 toate punctele de vânzare să funcționeze sub noua identitate.
“Diferența între «reducere» și «smart discount» este una importantă: nu scădem, pur și simplu, prețul, afectând percepția de calitate a produselor, ci urmărim întotdeauna să oferim o oportunitate relevantă de discount. Un smart discount este o ofertă inteligentă atât pentru client, care obține un produs de calitate la cel mai bun preț al pieței, cât și pentru noi, care urmărim eficiența operațională”, explică Dragoș Sîrbu.
Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deține o rețea de 157 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 113 orașe ale României.
Acționarii retailerului sunt Iulian Stanciu - 95% și Dragoș Sîrbu - 5%.