Compania germană de modă Marc Cain, axată pe produse premium pentru femei, a decis să își lanseze și în România magazinul online, argumentând prin traficul de internet organic și volumul căutărilor pentru acest brand, ca și prin feedback-ul direct primit din partea clienților finali, care au arătat o dorință tot mai mare de a putea cumpăra Marc Cain online, relevă datele analizate de Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Simultan, magazinul online va fi lansat în Danemarca, Suedia, Norvegia, Luxemburg, Croația, Grecia, Bulgaria.
Analizele companiei au arătat că interesul și cererea în aceste țări sunt cele mai mari de pe piețele încă nedeservite.
Odată cu această extindere, Marc Cain deservește acum, prin magazine online, un total de 27 de piețe în Europa și una în Canada. Următorul pas strategic pentru companie este deschiderea unui magazin online în SUA, urmată de extinderea ulterioară tot în Europa.
Marc Cain intenționează, de asemenea, să-și extindă prezența pe piața asiatică, în 2025.
La începutul anului 2015, Marc Cain a deschis primul magazin monobrand, în franciză, din România, în clădirea hotelului Radisson Blu, din București, prin Julia Kristensen, proprietara business-ului Casa Frumoasă, cu experiență în industria de lux din România.
Marc Cain la Hotel Radisson București - Foto Casa Frumoasă
Ulterior, brandul a fost vândut în mall-uri.
CITEȘTE ȘI FOTO Colaborare inedită între Louis Vuitton și Timberland. La ce prețuri ajung bocancii care vor fi lansați curândMarc Cain este un brand premium de fashion feminin fondat în 1973, având astăzi sediul în Baden-Württemberg, peste 460 de magazine în 54 de țări, venituri anuale de peste 170 milioane euro, circa 340 de angajați și un parc de mașini de tricotat considerat a fi cel mai modern din Europa.