FOTO Casă germană de modă premium decide să își lanseze și în România magazinul online. Feedback direct primit din partea clienților

FOTO Casă germană de modă premium decide să își lanseze și în România magazinul online. Feedback direct primit din partea clienților

Foto Marc Cain

scris 17 iul 2024

Compania germană de modă Marc Cain, axată pe produse premium pentru femei, a decis să își lanseze și în România magazinul online, argumentând prin traficul de internet organic și volumul căutărilor pentru acest brand, ca și prin feedback-ul direct primit din partea clienților finali, care au arătat o dorință tot mai mare de a putea cumpăra Marc Cain online, relevă datele analizate de Profit.ro.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Simultan, magazinul online va fi lansat în Danemarca, Suedia, Norvegia, Luxemburg, Croația, Grecia, Bulgaria.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Lanț olandez de magazine cu discount a intrat în România CITEȘTE ȘI FOTO Lanț olandez de magazine cu discount a intrat în România

Analizele companiei au arătat că interesul și cererea în aceste țări sunt cele mai mari de pe piețele încă nedeservite.

Odată cu această extindere, Marc Cain deservește acum, prin magazine online, un total de 27 de piețe în Europa și una în Canada. Următorul pas strategic pentru companie este deschiderea unui magazin online în SUA, urmată de extinderea ulterioară tot în Europa.

EXCLUSIV Planul gigantului Wendy\'s pentru România, prima ieșire în afara SUA după mulți ani. Se vine cu investiții de cel puțin 200 milioane dolari. Detalii despre primele restaurante CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Planul gigantului Wendy's pentru România, prima ieșire în afara SUA după mulți ani. Se vine cu investiții de cel puțin 200 milioane dolari. Detalii despre primele restaurante

Marc Cain intenționează, de asemenea, să-și extindă prezența pe piața asiatică, în 2025.

La începutul anului 2015, Marc Cain a deschis primul magazin monobrand, în franciză, din România, în clădirea hotelului Radisson Blu, din București, prin Julia Kristensen, proprietara business-ului Casa Frumoasă, cu experiență în industria de lux din România. 

Ulterior, brandul a fost vândut în mall-uri.

FOTO Colaborare inedită între Louis Vuitton și Timberland. La ce prețuri ajung bocancii care vor fi lansați curând CITEȘTE ȘI FOTO Colaborare inedită între Louis Vuitton și Timberland. La ce prețuri ajung bocancii care vor fi lansați curând

Marc Cain este un brand premium de fashion feminin fondat în 1973, având astăzi sediul în Baden-Württemberg, peste 460 de magazine în 54 de țări, venituri anuale de peste 170 milioane euro, circa 340 de angajați și un parc de mașini de tricotat considerat a fi cel mai modern din Europa.

viewscnt
Afla mai multe despre
marc cain
magazin online
romania