Retailerul francez Auchan, cu peste 400 de magazine în România, oferă francezilor, în acest weekend, 150 de variante de produse provenind de la 45 de mărci emblematice românești, într-o cantitate totală de peste 10.000 de bucăți, în magazin Auchan La Defense din Paris.
Gama de produse selecționate în cadrul acestui proiect a inclus atât produse alimentare (apă, vin, miere, dulciuri, diverse sortimente de zacuscă, pateuri, ceaiuri și dulceață, siropuri și sucuri naturale etc.), cât și articole de îngrijire personală și de curățenie a casei, de la mărci emblematice românești: Domeniile Averești, Ana Are, Aqua Carpatica, Băneasa, Boromir, Borsec, Bucovina, Bunătăți de la Bunica, Capricii și Delicii, Dacia Plant, Dero, Dobrogea, Doina, Dorna, Elmiplant, Făgăraș, Fares, Farmec, Floriol, Gerovital, Heidi, Joe, Kandia, Laurul, Loncolor, Măgura, Mandy, Mărgăritar, Nufăr, Olimpia, Pambac, Pate Bucegi, Perla Harghitei, Plafar, Poiana, Primola, Râureni, Rom, Sanovita, Scandia, Titan, Topoloveni, Triumf și Velpitar.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Compania a avut în România, în 2023, afaceri de 7,2 miliarde lei, de la 6,9 miliarde lei în 2022, și un profit net de 86,7 milioane lei, de la 100,3 milioane lei în anul precedent.
Numărul de angajați a scăzut la 7.012, de la 7.334 persoane.
CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Romgaz va atrage peste un miliard de euro de pe piețele externe pentru a finanța Neptun DeepRetailerul are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.