FOTO Auchan a introdus în România un nou concept de hipermarket. Niveluri de preț diferite în funcție de cantitate

FOTO Auchan a introdus în România un nou concept de hipermarket. Niveluri de preț diferite în funcție de cantitate
scris 10 apr 2024

Retailerul francez Auchan susține că vine cu o strategie agresivă de prețuri mici și niveluri de preț diferite în funcție de cantitate, în condițiile în care, cum a anunțat anterior Profit.ro, deschide astăzi, la Brașov, primul hipermarket discount ATAC.

Compania explică prețurile prin faptul că, pe de o parte, sunt realizate economii importante de costuri prin reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice și reducerea costurilor de transport. Apoi, o mare parte din produse sunt aprovizionate și manipulate la palet și bax, fiind utilizat un mobilier adaptat. Gamele de produse sunt esențializate, consumabilele și ambalajele diminuate, iar spațiile de depozitare reduse. Nu în ultimul rând, sunt reduse investițiile în decorațiuni și publicitate. 

Urmărește-ne și pe Google News
McDonald’s răscumpără toate restaurantele sale israeliene, afectate de un boicot CITEȘTE ȘI McDonald’s răscumpără toate restaurantele sale israeliene, afectate de un boicot
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Profit.ro a anunțat în urmă cu un an că hipermarketurile Auchan Ploiești și Auchan Timișoara Calea Șagului devin Auchan Discount, în care se fac economii de costuri prin reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice și reducerea costurilor de transport.

FOTO Auchan a introdus în România un nou concept de hipermarket. Niveluri de preț diferite în funcție de cantitate

Pe aceeași nișă de discount au intrat și Carrefour și Lidl.

FOTO Auchan a introdus în România un nou concept de hipermarket. Niveluri de preț diferite în funcție de cantitate

Retailerul francez Auchan a anunțat anterior că va lansa tot din această lună primul magazin complet automatizat de pe piața din România, sub brandul Auchan GO.

NEPI Rockcastle anunță cel mai mare program de investiții din Europa Centrală și de Est, inclusiv pentru România. Mall-ul Promenada din București va fi extins CITEȘTE ȘI NEPI Rockcastle anunță cel mai mare program de investiții din Europa Centrală și de Est, inclusiv pentru România. Mall-ul Promenada din București va fi extins

Conceptul Auchan GO a fost lansat anul trecut în Franța, fiind extins în același an și în Polonia. În cazul magazinului din Polonia, peste 40% din gama de produse este reprezentat de marcă privată. Tehnologia din magazin este furnizată de Trigo, o companie din Israel specializată în programe care facilitează o experiență de shopping rapidă.

Restaurantele ​​McDonald\'s sunt afectate de o pană a sistemelor informatice la nivel global CITEȘTE ȘI Restaurantele ​​McDonald's sunt afectate de o pană a sistemelor informatice la nivel global

Clienții trebuie să scaneze cardul de credit și să își înregistreze numărul de telefon în terminalul instalat la intrarea în magazin.

Plata este realizată automat după ce consumatorul pleacă din magazin, acesta primind o factură digitală pe telefonul mobil. Sistemul nu colectează niciun fel de date legate de recunoașterea facială sau biometrică a clienților.

Polonia a fost prima țară în care conceptul Auchan GO este complet operațional pentru cumpărători. Planurile vizează deschiderea a aproximativ 40 de magazine sub acest format în următorii ani.

FOTO Auchan a introdus în România un nou concept de hipermarket. Niveluri de preț diferite în funcție de cantitate

viewscnt
Afla mai multe despre
auchan go
auchan