Directorul general al Poștei a anunțat că proiectul cu Auchan prin care s-a încercat transformarea oficiilor poștale în magazine de proximitate „nu a fost ce trebuie” și a fost închis. Coordonatorul acestui proiect, Alexandru Brătianu, fiul lui Matei Brătianu, fostul lider al sindicatului lucrătorilor poștali, a rămas însă în echipa de conducere a companiei.
„Câți dintre dumneavoastră știți de proiectul-pilot de acum 1 an și jumătate cu un mare lanț de supermarket, cu Auchan, în care am încercat să vedem dacă merge, dacă putem transforma oficiile noastre în magazine de proximitate, exact după modelul companiilor de poștă din Marea Britanie?
Bun, am testat 1 an, nu a fost ce trebuie, am renunțat la parteneriat, încercăm altceva”, a declarat Valentin Ștefan, director general, citat de Hotnews.
VEZI AICI ȘI FOTO Auchan cedează după doar un an restaurantul de la Bucur Obor, zonă din care a plecat și McDonald's
Proiectul a debutat cu o etapă pilot în 4 oficii poștale din Pitești.
VEZI AICI ȘI PROFIT NEWS TV Șeful Poștei Române - Nu dăm afară oameni, dar probabil vor fi unii angajați care nu vor dori să își schimbe activitatea și vor fi concediați
În funcție de gradul de satisfacție înregistrat în rândul clienților în urma etapei pilot, cele două companii își propuneau o extindere la scară largă a proiectului care să acopere, treptat, cât mai multe oficii poștale din România.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Deprecierea acțiunilor la companiile din zona tehnologică poate reprezenta o oportunitate pentru investitoriAuchan și Poșta Română au început colaborarea în 2020, cu servicii de livrare la domiciliu, la nivel național, pentru comenzile plasate în magazinul online.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Claudiu Cazacu, Consulting Strategist XTB România: Prețul energiei este marea problemă. Celelalte pot fi oarecum gestionabile până la un punctAuchan a încheiat anterior un parteneriat cu OMV Petrom un concept nou pentru piața locală, care presupune reamenajarea atât la interior, cât și la exterior, a aproximativ 400 de stații de alimentare din rețeaua Petrom și integrarea magazinelor MyAuchan în spațiile comerciale existente. În perioada 2021-2024, cele două companii vor investi peste 50 de milioane de euro în acest proiect și vor remodela anual circa 100 de stații de alimentare Petrom.
Înțelegerea Auchan-Petrom a fost semnată în 2017.
În primăvara anului 2021, Auchan Retail România și OMV Petrom au anunțat că vor continua reamenajarea celor aproximativ 400 de stații de alimentare din rețeaua Petrom și integrarea magazinelor MyAuchan în spațiile comerciale existente. Astfel, la începutul lunii mai 2021, rețeaua de magazine MyAuchan din Stațiile Petrom numără 50 de unități în peste 20 de localități.