În luna mai, compania a lansat magazinul online dedicat pieței locale.
Această nouă lansare face parte din planul de consolidare a prezenței brandului în România, după ce Funky Buddha a deschis primul magazin fizic în în București în ParkLake Shopping Center din București, .

Pe termen mediu și scurt, Funky Buddha își propune extinderea în principalele orașe din România. Planurile includ dezvoltarea tuturor canalelor de vânzare: retail, e-commerce, outlet și marketplace.
Fondată în 2005, compania greacă Altex are în portofoliu două mărci distincte, respectiv Funky Buddha (retailer de îmbrăcăminte) și Fifty-Five Garage (Comerț cu ridicata).
Este o afacere a familiei elene Alexiou, care vinde haine și accesorii prin peste 400 de retaileri independenți, precum și prin rețeaua de magazine Funky Buddha.
La acest moment are 350 de angajați și o cifră de afaceri de 44 milioane euro.
Brandul Funky Buddha a fost lansat în 2005, având astăzi peste 71 de magazine în Grecia și Cipru.

Are și propria platformă de comerț online.
Altex nu deține nicio fabrică, aproximativ 60% din producție fiind în China, iar restul în diverse alte țări.

















