Grupul Floria, unul dintre cele mai importante grupuri de firme ce activează în domeniul floristic în România, cu operațiuni în online, retail, distribuție angro și amenajări peisagere, a înregistrat în primele 6 luni o creștere cu 40% a cifrei de afaceri față de aceeași perioadă a anului trecut, până la 12 milioane lei, determinată și de extinderea din offline.
Floria.ro, divizia online a Grupului Floria, generează 30% din totalul afacerilor consolidate și a depășit 3.5 milioane de lei.
Segmentul offline reprezintă 70% din totalul afacerilor consolidate ale Grupului Floria și cuprinde operațiunile depozitului Floria, Florăriile Floria, evenimente și retail de tip IKA.
CITEȘTE ȘI Tranzacție: Familia Moldoveanu preia controlul asupra Nordic Food Rețeaua de florării Floria cuprinde 4 florării în București, în Piața Dorobanți, bd. Ion Câmpineanu, Afi Cotroceni și Băneasa Shopping City, precum și o florărie în Aeroportul Otopeni și una în Ploiești.
Grupul Floria operează florăria online Floria.ro (Floria Network SRL), rețeaua de florării Floria (Flower’s Secret SRL), proiecte peisagistice și décor pentru evenimente (Floria Projects SRL), distribuție de flori și plante către retailul de tip IKA (Rețeaua Floria SRL), precum și vânzări engros (Floria International Wholesale SRL).