Retailerul german TEDi, specializat în vânzarea de produse nealimentare, branduit anterior T€Di pentru a ilustra mai clar conceptul cu care a fost lansat, și anume acela de a oferi la vânzare un număr mare de produse nealimentare la prețul de doar 1 euro, și-a propus să deschidă în România, în acest an, până la 20 de noi magazine. Compania a intrat anul trecut pe piața românească, mișcare anunțată în premieră de Profit.ro, și caută acum spații pentru extindere atât în orașe, cât și în mediul rural.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
“TEDi se simte ca acasă atât în orașe, cât și în zonele rurale. Prin urmare, suntem mereu în căutare de noi locații cu un mediu atractiv de vânzare cu amănuntul și o zonă de atragere de clienți de aproximativ 50.000 de locuitori”, au declarat pentru Profit.ro reprezentanții companiei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
TEDi are acum în România 9 magazine (în București, Timișoara, Baia Mare, Turda, Pașcani, Câmpina, Voluntari și Moreni), iar până la sfârșitul lunii ianuarie va deschide încă o unitate, la Oradea.
Gama de produse comercializate de companie include articole de decor, uz casnic, papetărie, artizanat și articole sezoniere.
“Fondurile necesare pentru extinderea în România sunt disponibile, deoarece magazinele noastre au fost foarte bine primite de către clienți. Prin urmare, ne vom dezvolta în continuare obiectivele ambițioase de extindere”, conform sursei citate.
CITEȘTE ȘI Lăptăria cu Caimac oprește producția pentru 3 produse. „Scoatem produse pe care știm că le îndrăgiți.”Planurile privind intrarea companiei în România au fost anunțate în premieră de Profit.ro la începutul anului 2021. Ulterior, TEDi a confirmat operațiunea pentru Profit.ro și a prezentat detalii privind planurile de dezvoltare.
TEDi are 2.875 de magazine și 28.500 de angajați, în 12 țări europene (Germania, Austria, Marea Britanie, Slovenia, Slovacia, Spania, Croația, Italia, Polonia, Cehia, România și Portugalia).
În ultimii ani, retailerul, cunoscut pentru vânzarea de produse la prețul de 1 euro, a derulat o strategie agresivă de extindere în regiune, intrând, pe rând, în Croația, Polonia și Cehia.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Victor Răcariu a demisionat de la GlovoCompania este deținută de grupul german HH. În 2021, Comisia Europeană a aprobat tranzacția prin care HH a preluat participația Tengelmann la TEDi, cedându-i la schimb acțiunile deținute la retailerul Kik, prezent de asemenea în România.