EXCLUSIV Lanțul Taco Bell și-a fixat planul: deschide acum primul restaurant în afara Capitalei, dublează rețeaua anul viitor și lansează servicii noi

EXCLUSIV Lanțul Taco Bell și-a fixat planul: deschide acum primul restaurant în afara Capitalei, dublează rețeaua anul viitor și lansează servicii noi
scris 14 dec 2018

Taco Bell, lanțul de fast food cu specific mexican, a decis să deschidă primul restaurant din afara Capitalei la Cluj-Napoca, în complexul Iulius Mall, urmând ca anul viitor să își dubleze numărul de unități, la 10 spații la nivel național, printre orașele vizate pentru o nouă extindere fiind Sibiu și Timișoara. Totodată, compania își propune să dezvolte serviciul de livrare și să introducă produse noi, spune, pentru Profit.ro, Costică Mișaca, manager general Taco Bell.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Primul restaurant din afara Bucureștiului va fi deschis în următoarele zile.

Urmărește-ne și pe Google News
BRICOLAJ: MULTICOM ZALĂU, cifră de afaceri de 20 milioane de euro și profit de 6% din CA în 2018 CITEȘTE ȘI BRICOLAJ: MULTICOM ZALĂU, cifră de afaceri de 20 milioane de euro și profit de 6% din CA în 2018

Recent, compania a deschis cel de-al patrulea restaurant Taco Bell în incinta AFI Cotroceni, din București, investiție de aproximativ 450.000 de euro, și a anunțat deschiderea unui restaurant în Timișoara în 2019, prima unitate din vestul țării.

„Principalii piloni de investiție vor fi extinderea rețelei naționale și consolidarea bazei de clienți. Investiția în fiecare nou restaurant este de 350.000 – 400.000 de euro, sumă necesară pentru dezvoltarea design-ului Global Explorer al unităților, un format internațional dotat cu bucătărie deschisă, acces WiFi nelimitat și prize USB pentru încărcarea dispozitivelor mobile. În același timp, fiecare restaurant generează 30 de locuri de muncă”, arată managerul, specificând că ia în considerare, pe viitor, să deschidă și unități drive-thru.

Vânzările Sphera Franchise Group, care deține lanțurile KFC și Pizza Hut, au crescut cu 23,4% în primele nouă luni CITEȘTE ȘI Vânzările Sphera Franchise Group, care deține lanțurile KFC și Pizza Hut, au crescut cu 23,4% în primele nouă luni

De altfel, compania va introduce anul viitor produse noi, iconice, apreciate în restaurantele Taco Bell la nivel internațional, pentru a-și consolida baza de clienți și va dezvolta serviciul de livrare, disponibil prin parteneri de livrare.

„Ne dorim să ajungem la toți oamenii care își doresc produsele noastre și, din acest motiv, vom dezvolta serviciul de delivery, cu atât mai mult cu cât, în acest moment, operăm puține locații. Nu vom dezvolta o flotă proprie pentru acest tip de serviciu, însă ne vom orienta către parteneri de delivery”, a adăugat Mișaca.

Referitor la lipsa de angajați, managerul general Taco Bell susține că sectorul de food service trece prin cea mai efervescentă și volatilă perioadă din punctul de vedere al forței de muncă, în principal pentru că oamenii privesc un astfel de job ca unul temporar, o sursă de venit în timpul verii sau al facultății, însă angajații pot avea o carieră de succes în acest domeniu, iar angajatorii trebuie să îi instruiască.

EXCLUSIV Surpriză: Ovidiu Buluc, care și-a vândut afacerea Farmexim și Help Net, intră pe piața imobiliară printr-o tranzacție de peste 5 milioane euro CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Surpriză: Ovidiu Buluc, care și-a vândut afacerea Farmexim și Help Net, intră pe piața imobiliară printr-o tranzacție de peste 5 milioane euro

„Unii dintre ei sunt la primul job, ceea ce înseamnă că îi instruim cu privire la ce presupune să fii angajat, cum să se descurce cu responsabilitățile job-ului. Ne dorim să fie pregătiți și să își construiască o carieră de succes în domeniu. Pentru noi, angajații sunt centrul și motorul business-ului și, de aceea, ne străduim constant să le oferim pachete de angajare tot mai bune”, a mai spus managerul general, explicând că aceste pachete includ training-uri pentru dezvoltare personală și profesională, salarii în linie cu standardul industriei, program de lucru flexibil, de 4, 6 sau 8 ore pe zi, bonusuri financiare și creșteri salariale corelate cu vechimea.

În prezent, Taco Bell are patru restaurante, toate în București, în Băneasa Shopping City (care găzduiește prima unitate Taco Bell din România), Mega Mall, ParkLake Shopping Center și, recent, AFI Cotroceni.

Sphera Franchise, cel mai mare grup din domeniul food service din România, deține companiile ce operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Taco Bell.

EXCLUSIV Surpriză: Dragoș Petrescu, proprietarul grupului City Grill, va intra pe piața hotelieră CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Surpriză: Dragoș Petrescu, proprietarul grupului City Grill, va intra pe piața hotelieră

În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 27 de țări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internațională a brandului vizează atingerea a 1.000 de restaurante până în 2022.

Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.

viewscnt
Afla mai multe despre
taco bell
retail
restaurant
costica misaca