Dolce & Gabbana remarcă: Online-ul din pandemie ne-a permis să ajungem mai mult pe piețe anterior considerate nesemnificative, precum România

Dolce & Gabbana remarcă: Online-ul din pandemie ne-a permis să ajungem mai mult pe piețe anterior considerate nesemnificative, precum România
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 10 mai 2021

Casa de modă italiană de lux Dolce & Gabbana a înregistrat, în ultimul an și jumătate, o creștere a vânzărilor online la o cotă de 10% din vânzările totale, într-un trend în continuare în urcare, spre 13%, pe fondul restricțiilor din pandemia de coronavirus, care au închis inclusiv magazinele companiei. Brandul remarcă însă faptul că această creștere a vânzărilor online i-a permis să ajungă mai mult pe piețe care anterior erau considerate secundare, precum România, Croația și Polonia.

Societatea și-ar dori o nouă abordare din partea autorităților în lupta împotriva fumatului CITEȘTE ȘI Societatea și-ar dori o nouă abordare din partea autorităților în lupta împotriva fumatului
Urmărește-ne și pe Google News

„Digitalizarea a depășit limitele consumului. Am atins țări care anterior erau nesemnificative, cum ar fi Croația, România și Polonia, care sunt acum în continuă creștere datorită vânzărilor digitale", spune Alfonso Dolce, CEO Dolce & Gabbana.

Anual, compania are afaceri de 800-900 milioane euro.

Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii

Dolce&Gabbana a deschis, în franciză, primul magazin monobrand în România în 2013, în hotelul JW Marriott din București.

viewscnt
Afla mai multe despre
dolce & gabbana
paste