Dolce&Gabbana a înființat o nouă companie care să gestioneze direct dezvoltarea, producția și vânzarea parfumurilor și cosmeticelor sale

Dolce&Gabbana a înființat o nouă companie care să gestioneze direct dezvoltarea, producția și vânzarea parfumurilor și cosmeticelor sale
scris 8 feb 2022

Grupul italian de lux Dolce&Gabbana a înființat o nouă companie care să gestioneze direct dezvoltarea, producția și vânzarea parfumurilor și cosmeticelor sale, a declarat directorul general Alfonso Dolce, transmite Reuters.

Mișcarea de a aduce în interior o afacere de milioane de euro, care este esențială pentru multe case de modă, dar adesea gestionată prin licențiere, este prima efectuată de un grup italian de lux, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Ziua Îndrăgostiților poate duce la o penurie de ciocolată CITEȘTE ȘI Ziua Îndrăgostiților poate duce la o penurie de ciocolată

”Ne gândim la un model de afaceri care ar putea include legături și parteneriate cu producătorii noștri”, a declarat Dolce pentru săptămânalul financiar L'Economia de la Corriere della Sera.

El a adăugat că schimbarea face parte dintr-o ”strategie pe termen lung îm care suntem angajați să consolidăm, să cultivăm și să promovăm excelența artizanală și producția italiană”.

Brandurile de modă s-au ramificat întotdeauna în produse de frumusețe de ultimă generație, în încercarea de a-și diversifica produsele și a-și lărgi baza de clienți.

Un acord de licență cu gigantul japonez al cosmeticelor Shiseido s-a încheiat în decembrie.

Noua companie va începe cu un capital cuprins între 200-250 de milioane de euro (514,44 milioane de dolari), prin autofinanțare și ”sprijin din partea sistemului bancar”, a spus Dolce.

Compania va angaja aproximativ 130-150 de persoane în Italia, până în martie 2023, și încă 100-120 în străinătate.

Dolce va fi președinte, iar fostul director general al LVMH Gianluca Toniolo va fi CEO.

Toniolo a declarat pentru L'Economia că valoarea de retail a afacerii cu produse de frumusețe a Dolce&Gabbana este de puțin peste 1 miliard de euro, parfumurile având cea mai mare pondere.

El a adăugat că scopul noii companii este o cotă de piață ”dublă, dacă nu triplă” în sectorul parfumurilor, consolidarea poziției în produse pentru  machiaj și dezvoltarea de produse de îngrijire a pielii, pe care grupul încă nu le are.

viewscnt
Afla mai multe despre
dolce&gabbana
parfumuri