Retailerul de echipamente sportive Decathlon a început recrutările pentru cel mai mare magazin din București al companiei, pe care îl va deschide în prima parte a anului viitor, în zona Băneasa, vizavi de magazinul Ikea.
Compania a recurs la o modalitate din ce în ce mai des întâlnită în ultima vreme în rândul multinaționalelor pentru campanii de recrutare, respectiv prin afișe în trenurile de metrou. Genpact, sau DB Schenker sunt alte companii care au derulat campanii de promovare a locurilor de muncă disponibile în București în trenurile de metrou din Capitală.
Decathlon va ajunge după deschiderea magazinului din Băneasa la 16 unități în România, din care 4 vor fi în București. Numărul angajaților dintr-un magazin Decathlon diferă în funcție de suprafață, și poate ajunge la circa 80 în cele mai mari, cum sunt cele din Capitală.
Potrivit declarațiilor anterioare ale companiei, magazinul din Băneasa va avea circa 4.000 de metri pătrați, urmând să acopere peste 60 de sporturi. Magazinul va fi construit împreună cu retailerul belgian Mega Image, care va avea în Băneasa de asemenea cel mai mare magazin din România.
Zona cuprinde mallul Băneasa Shopping City deținut de omul de afaceri Gabriel Popoviciu și magazinele Ikea, Carrefour, Mobexpert și Brico Depot.
Magazinele Decathlon au în general între 1.000 și 5.000 de metri pătrați și au o ofertă de până la 90 de sporturi.
Retailerul a deschis pe 30 octombrie la Oradea magazinul numărul 15 din România. Decathlon este liderul pieței de profil și a terminat anul trecut cu afaceri de circa 310 milioane de lei, față de 234 milioane de lei în 2013. Compania a intrat în România în anul 2009 când a deschis magazinul din cartierul Militari din București. Decathlon este deținut de familia franceză Mulliez, care controlează și hipermarketurile Auchan și rețeaua de bricolaj Leroy Merlin.