Danone România a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de 497 milioane lei, în creștere cu aproximativ 3% în comparație cu anul 2016, datorită accentului pus pe segmentul de iaurturi.
"În perioada 2017-2018 investim aproximativ 1 million de euro pentru dezvoltarea a două noi linii de producție și introducerea unui nou robot de paletizare în fabrică, care ne permit să răspundem mai bine nevoilor de pe piața locală și de pe celelalte piețe pe care le deservim în regiune. O sumă similară, de 1 milion euro, este investită pentru a sprijini dezvoltarea fermierilor parteneri, atât ferme familiale, cât și profesionale.”, spune Natalia Gelstein Kiss, Director General Danone România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice.
Peste 1 milion de iaurturi sunt produse zilnic, în medie, în fabrica din București, folosind anual peste 60 milioane de litri de lapte, majoritatea provenind de la ferme sau gospodari din România.
CITEȘTE ȘI Pegas lansează sistemul de franciză. Cât costă investiția într-o franciză a producătorului de bicicleteConsumul local de iaurt rămâne încă destul de scăzut, comparativ cu alte țări, la aproximativ 6,6 kg pe persoană pe an – comparativ cu 23 kg în Bulgaria, peste 10 kg în Cehia sau 21 kg în Suedia.
Danone, intrată în România în 1999, face parte din compania Danone.