Secom, companie românească specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, a investit peste 3,3 milioane de euro în 2019. A ajuns la o cifră de afaceri de peste 25,5 milioane de euro, în creștere cu 21% față de anul anterior, și o echipă de 190 de oameni la nivel național.
Principalele investiții în 2019 au vizat extinderea portofoliului cu o serie de inovații, dezvoltarea echipei și îmbunătățirea competențelor funcționale și de management. Compania a continuat să investească, atât în activități de marketing, cât și în noi capabilități în zona de digital.
Pentru 2020, Secom vrea să-și consolideze lanțului de retail și să relocheze Head Office-ul într-un nou sediu în nordul capitalei.
În prezent, portofoliul Secom include peste 470 de produse naturale: 300 suplimente alimentare care acoperă o gamă largă de afecțiuni, peste 40 de sortimente de ceaiuri și 130 de produse cosmetice de ultimă generație.
Produsele Secom se vând în peste 8000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național, pe www.secom.ro și în cele 14 magazine Secom® din București, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu, Timișoara, Arad și Oradea.