Retailerul cora, care face parte din grupul franco-belgian Louis Delhaize, lansează un nou tip de magazine în România - cora Urban, prin care încearcă să se apropie mai mult de locuințe și birouri prin livrarea spre noile unități, practic magazine de cartier, a produselor selectate online din centrul comercial principal aflat în acea zonă sau prin cumpărare direct din aceste noi magazine.
Primul magazin cora Urban, cu o suprafață de 100 metri pătrați, va fi lansat în complexul rezidențial Avangarde City, din Militari Residence, în București-Dudu, anul acesta urmând să fie deschise alte magazine din acest format.
CITEȘTE ȘI eMAG Academy, școala care te învață ABC-ul online-ului. Top 10 cei mai studioși cursanțiSistemul gândit este cel în care se comandă online, selectând în acest caz magazinul cora Lujerului și punctul de ridicare, cu până la 12 ore, cora Urban Avangarde.
„Am ales să dezvoltăm proiectul-pilot într-un cartier dens și nou, deoarece publicul nostru țintă se regăsește în astfel de zone din marile orașe. Ne referim atât la rezidenți, cât și la cei care lucrează în clădirile de birouri din zonă”, spune Pascal Aigle, directorul proiectului cora Urban.
CITEȘTE ȘI Ikea se extinde pe segmentul de consumer bankingPrezent pe piața românească din 2003, cora operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe.