Retailerul german TEDi va deschide primele magazine din România în primul trimestru al anului 2022, fiind vizate orașele mari din întreaga țară, operațiunea, anunțată anterior în premieră de Profit.ro, fiind confirmată acum oficial. Compania, cunoscută pentru vânzarea de produse nealimentare la prețul de 1 euro, a adus la conducerea operațiunilor locale un fost director de vânzări Lidl - Doina Ispas.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Companiile germane ocupă deja un segment semnificativ din piața de retail din România, cu patru lanțuri în topul celor mai mari jucători: Lidl, Kaufland, Selgros și Rewe. Li se va adăuga, în scurt timp, TEDi.
“Planificăm să lansăm afacerea noastră operațională în primul trimestru al anului 2022. Primele magazine vor fi deschise în orașe mai mari din întreaga țară. (...) Câte magazine vom deschide în final în România depinde de dezvoltarea economică a țării și, bineînțeles, de afacerea noastră în sine, căci urmărim mereu o strategie de expansiune adaptată pieței”, a transmis compania pentru Profit.ro.
CITEȘTE ȘI Dan Fați, CEO și co-fondator Dacris, în top 100 mondial cei mai influenți CEO din office suppliesLa conducerea TEDi România a fost numită Doina Ispas, aceasta lucrând anterior pentru lanțurile germane Lidl și Penny/Rewe.
Lanțul german TEDi a fost lansat în 2004 de grupul Tengelmann, unul dintre cele mai mari din comerțul global, care a facilitat și intrarea Lidl în România, vânzându-i, în 2010, cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus.
Extinderea în România a fost anunțată de Profit.ro în februarie și reluată în toamna acestui an.
CITEȘTE ȘI Biofarm - în topul celor mai importanți jucători din industria farmaceutică locală după patru ani de creștere continuăCompania comercializează articole de uz casnic, de petrecere, de bricolaj, de papetărie, electrice și jucării, precum și produse farmaceutice și cosmetice.
TEDi are 2.400 de magazine și aproximativ 20.000 de angajați în Germania, Austria, Marea Britanie, Slovenia, Slovacia, Spania, Croația, Italia, Polonia și Cehia. În ultimii trei ani, retailerul a derulat o strategie agresivă de extindere în regiune, intrând, pe rând, în Croația, Polonia și, anul trecut, în Cehia.