Bonami, retailer online de mobilier și decorațiuni, așteaptă, pentru Black Friday, vânzări de 2,5 milioane de euro, din care 20%, ar urma să vină din România.
Urmărește-ne și pe Google News
Per ansamblul "sezonului festiv" (noiembrie-decembrie), retailerul ceh anticipează vânzări în creștere cu 60% față de anul trecut, până la 30 de milioane de euro, din care 3 milioane de euro pe piața din România.
CITEȘTE ȘI Seedblink listează Comarket, marketplace B2B pentru industria ospitalității
Întrucât, pe perioada reducerilor de Black Friday, Bonami înregistrează cele mai mari vânzări în România, în comparație cu toate celelalte țări unde compania este prezentă, vor exista oferte special create pentru clienții români. Sezonul Black Friday, ce include anul acesta două weekenduri, 12-15.11 și 26- 29.11, începe joi la miezul nopții și se va încheia duminică.
"Anul acesta suntem deosebit de optimiști în ceea ce privește Black Friday, proiectăm vânzări duble față de 2019, atât în România, cât și pe celelalte piețe unde suntem prezenți. Pregătirile pentru acest eveniment online au debutat în august, astfel încât să putem avea o ofertă largă și cele mai bune prețuri pentru clienții noștri. Previzionăm vânzări cu 300% mai mari, față de o zi obișnuită de noiembrie’, a declarat Pavel Vopařil, CEO Bonami.
Recent, Bonami a început să ofere în România posibilitatea livrării coletelor mici prin serviciul Coletăria, ceea ce va contribui la eșterea vânzărilor în cele două weekend-uri Black Friday, consideră compania cehă.