Producătorul german de articole sportive Adidas a anunțat luni că analizează opțiunile strategice pentru Reebok, inclusiv vânzarea companiei, la 15 ani de când a cumpărat brandul centrat pe piața Statelor Unite pentru a concura Nike, transmite Reuters.
Decizia va fi anunțată pe 10 martie, când compania își va prezenta oficial noua strategie, scrie News.ro.
”Aceste alternative strategice includ fie păstrarea Reebok, fie vânzarea brandului”, a anunțat Adidas într-un comunicat.
În 2019, Adidas a revizuit în scădere valoarea contabilă a Reebok cu aproape jumătate, comparativ cu 2018, la 842 milioane de euro (1,02 miliarde de dolari).
Vânzările nete ale Reebok au scăzut cu 7% în trimestru al treilea, la 403 milioane de euro (489,40 milioane de dolari), după un declin de până la 44% în trimestrul precedent.
Colaborările recente cu celebrități precum Cardi B și un accent recent pe îmbrăcămintea pentru femei au îmbunătățit situația mărcii, a declarat Jessica Ramirez, analist de retail la Jane Hali & Associates.
"Reebok nu va fi o povară prea mare pentru cine o va prelua, dacă există o vânzare", a adăugat Ramirez.
Adidas a anunțat la începutul lunii noiembrie că se așteaptă la o scădere a vânzărilor totale în ultimele trei luni ale anului, deoarece reintroducerea carantinelor în Europa va anula probabil efectul pozitiv al revenirii la creștere în China și al cererii puternice pentru echipament de alergare și produse create de cântăreața Beyonce.