Dezvoltatorul imobiliar Liebrecht & wooD, care deține centrul comercial Fashion House Outlet Centre din București, l-a numit pe Sorin Ioan Blaga, fost director în companii precum Philip Morris sau Rompetrol Group, în funcția de director general al filialei din România, poziție pe care o va prelua la jumătatea lunii ianuarie a anului viitor.
Sorin Ioan Blaga a mai ocupat poziții de top management printre care marketing director în cadrul Philip Morris România și Bulgaria, Adevărul Holding sau Otter Distribution România, respectiv vice-președinte marketing, comunicare și corporate affairs în cadrul Rompetrol Group sau managing director al Wave Division Group, unul dintre cei mai mari jucători pe piața serviciilor de publicitate la punctul de vânzare.
"Sunt încântat să mă alătur echipei Liebrecht & wooD Group - un dezvoltator cu o prezență îndelungată și neîntreruptă pe piața competitivă din România, având totodată un palmares excelent în furnizarea de valoare adăugată atât pentru utilizatorii finali, cât și pentru investitori. (...). Sunt bucuros să fac parte din noi inițiative, cum este Frumușani Residential Park, un proiect care întărește rolul de pionierat si viziunea pe termen lung a Grupului, în România", a declarat Blaga.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Ceilalți fondatori și managing directori ai Grupului, Marc Lebbe și Patrick Van Den Bossche, vor avea în continuare roluri cheie în conducerea companiei, fiind membri ai Consiliului de Supraveghere al Liebrecht & wooD Group
Despre proiectul de locuințe de la Frumușani, reprezentanții companiei spuneau la începutul anului că va cuprinde în total 4.800 de unități locative. Lucrările de construcție sunt programate să înceapă în 2016.
Liebrecht & wooD a intrat pe piața românească în anul 2001, iar primul proiect dezvoltat a fost centrul comercial Militari din București. În 2007, compania a inaugurat complexul de birouri Victoria Park din București, cu o suprafață închiriabilă de 20.500 metri pătrați. În 2008 a deschis primul outlet din România - Fashion House Outlet Centre București, ca parte integrantă a parcului de retail West Park ce are o suprafață de 73 400 metri pătrați. Până în prezent, compania a investit circa 200 de milioane de euro în România.