Trei sferturi din suprafața de 11.000 metri pătrați cu care a fost extins centrul comercial Sun Plaza a fost deja contractat, urmând să cuprindă 40 de magazine noi. Lucrările pentru extinderea și reconfigurarea Sun Plaza au început în primul trimestru al acestui an și vor fi finalizate în primul trimestru din 2018.
Printre noii chiriași se numără branduri precum Forever 21, care va deschide în Sun Plaza unul dintre cele mai mari magazine din țară. În același timp, chiriași ancoră, precum H&M și C&A, își vor reloca și moderniza magazinele.
”Mai multe branduri se vor alătura portofoliului nostru. Noile magazine și spații de petrecere a timpului liber vor reprezenta un plus de valoare considerabil pentru comunitatea care trăiește și lucrează în sudul și estul Bucureștiului”, a declarat Vicențiu Spătaru, manager Sun Plaza Centre.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Majoritatea lucrărilor de reconfigurare se desfășoară într-o zonă independentă atât de centrul comercial, cât și de traficul de vizitatori existent. Remodelarea include, pe lângă extinderea pasajului subteran, care face legătura cu stația de metrou Piața Sudului, crearea de noi magazine și căi de acces în în această zonă. Extinderea va cuprinde în principal suprafața fostului magazin Mobexpert.
La începutul anului, compania austrică S Immo a majorat cu 20 de milioane de euro capitalul firmei Societate Dezvoltare Comercial Sudului (SDCS), prin care deține centrul comercial Sun Plaza din Berceni.
Anul trecut, reprezentanții grupului austriac declarau că intenționează să extindă mallul în zona fostului magazin de mobilă Mobexpert, închis în vara anului 2012.
Sun Plaza, deschis în 2010 în partea de sud a Bucureștiului, are peste 130 magazine, operate de chiriași locali și internaționali.
CITEȘTE ȘI Retailerul portughez de îmbrăcăminte Lanidor deschide primul magazin în România, în centrul comercial Park LakeCentrul comercial, printre cele mai mari din țară, are o suprafață de 81.000 metri pătrați și este închiriat integral.
S Immo S Immo este deținută de Erste Group și Vienna Insurance Group. Activează pe piața dezvoltărilor de locuințe, birouri, hoteluri și retail din Austria, Germania, Cehia, Slovacia, Ungaria, Croația, România și Bulgaria, unde deține active imobiliare totalizând peste 1,7 miliarde de euro. Pe termen mediu, ținta companiei este să crească portofoliul cu 700 de milioane de euro, la 2,4 miliarde de euro. Investițiile planificate pentru acest an se ridică la 180 de milioane de euro, din care două treimi pentru achiziții în Germania.
În România, S Immo este prezentă din 2004, aici deținând și hotelul Novotel de patru stele, de pe Calea Victoriei, precum și proiectul de birouri Sun Offices, de 10.000 metri pătrați.
Compania mai are un teren la Jilava, unde intenționa să dezvolte un centru comercial. În plus, are în vedere dezvoltarea unei clădiri de birouri, The Mark, în zona Grivița din București, investiție de 60 de milioane de euro.