Simplify, ecosistem de business pentru magazinele online, își accelerează expansiunea și extinde operațiunile logistice. Noul centru de e-fufillment, aflat la Cluj pe o suprafață de 1.500 metri pătrați, furnizează servicii logistice pentru magazine online.
Caracteristicile piețelor externe de interes pentru magazinele online din România, resursele umane în perioada post-pandemică, evoluția pieței forței de muncă în companiile implicate în comerțul electronic și multe alte teme vor fi prezentate la Conferința Profit.ro - DPD România Barometrul e-Commerce. Provocări în vremuri de criză.
Evenimentul, programat pentru 27 mai, la hotelul Marriott Bucharest Grand Hotel, cu sprijinul DPD și al Asociației Române a Magazinelor Online, va fi transmis în direct la PROFIT NEWS TV.
Detalii AICI
Simplify procesează, în prezent, circa 30.000 comenzi pe lună, înregistrând o creștere de 55%, față de aceeași perioadă a anului trecut.
„Deschiderea noului centru de e-fulfillment de la Cluj susține strategia de dezvoltare a companiei prin care extindem oferta serviciilor de fulfillment și logistică pentru piața de e-commerce din România. Ne bucurăm să avem clienți care și-au triplat volumele față de aceeași perioada a anului trecut, și totodată, anticipăm că vom încheia acest an cu o creștere de 20% a cifrei de afaceri”, declară Carmen Vasilescu, Logistics Director.
KLG Europe România, parte a Sinotrans din 2019, are 9 hub-uri la nivel național (București, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Sibiu, Craiova, Constanța, Brăila și Bacău).