Primăria București se interesează să dezvolte imobiliar fosta bază REBU din centrul orașului

Primăria București se interesează să dezvolte imobiliar fosta bază REBU din centrul orașului
scris 28 mai 2019

Administrația Fondului Imobiliar, aflată în subordinea Primăriei Municipiului București, a obținut recent un certificat de urbanism informativ în vederea construirii pentru fosta bază REBU din centrul Bucureștiului. Primăria nu este la prima inițiativă în domeniul imobiliar.

Compania de salubrizare REBU, împărțită egal de Consiliul General al Municipiului București și firma germană RER, a eliberat încă din 2017 bazele de salubrizare pe care le avea în București, după ce a pierdut toate contractele de salubrizare stradală.

Baza de pe strada Berzei, nr. 21, este cea mai atractivă din punct de vedere imobiliar datorită amplasării sale în centrul orașului. Terenul de 16.749 de metri pătrați și construcțiile de peste 7.000 de metri pătrați din această bază au fost date de Primăria Municipiului București în administrarea REBU pentru o chirie lunară de circa un euro/metru pătrat, potrivit informațiilor Profit.ro. Terenul nu se preta pentru activitatea de salubrizare, motiv pentru care compania a primit o serie de reclamații de la vecini. 

Legea asigurărilor obligatorii de locuințe va fi schimbată CITEȘTE ȘI Legea asigurărilor obligatorii de locuințe va fi schimbată
Urmărește-ne și pe Google News

Reprezentanții Primăriei Municipiului București nu au răspuns solicitării Profit.ro până la publicarea acestui articol. Mai multe detalii despre planurile Primăriei puteți citi aici.

Primăria nu este la prima tentativă de a se transforma în dezvoltator imobiliar. La începutul acestui an, Compania Municipală Dezvoltare Durabilă și-a depus documentația pentru obținerea unui Plan Urbanistic Zonal în vederea dezvoltării unor blocuri de locuințe și grădiniță pe Șoseaua Panduri, nr. 77, o zonă efervescentă pentru investitorii imobiliari.

În noiembrie 2018, Curtea de Apel București a decis anularea tuturor hotărârilor de Consiliu General prin care au fost înființate cele 22 de companii municipale ale Primăriei Capitalei. În februarie, Curtea de Apel București a respins recursului Primăriei, fiind menținută decizia.

Ca urmare a acestei decizii, hotărârea din 2018 prin care au fost desființate Administrația Lacuri Parcuri și Agrement, Administrația Străzilor, Administrația Fondului Imobiliar și cea a cimitirelor a fost suspendată. Practic, Administrația Fondului Imobiliar funcționează în baza unei noi hotărâri a consiliului general din 2019.

viewscnt
Afla mai multe despre
rebu
pmb
gabriela firea
administrația fondului imobiliar