Companiile IULIUS și Atterbury Europe anunță că Openville Timișoara, primul proiect cu destinație mixtă din vestul României, devine Iulius Town, nume inspirat de atașamentul timișorenilor față de brandul Iulius. Ideea extinderii brandului, de la Openville la Iulius Town, a fost insuflată de aprecierea deosebită pe care o au timișorenii față de Iulius Mall, care s-a impus, încă de la inaugurarea sa din 2005, drept lider al ofertei de shopping din regiune, un reper al orașului și unul dintre locurile preferate de petrecere a timpului liber.
Proiectul în valoare de peste 220 de milioane de euro, cea mai mare investiție în real estate din regiunea de vest a țării, a fost gândit de la început să integreze Iulius Mall Timișoara, completat acum cu funcțiuni de office, retail și entertainment.
Sub noul nume, proiectul urbanistic rămâne neschimbat, menținându-se toate componentele prevăzute inițial: pol regional de business, cea mai mare zonă de retail din vestul țării, un parc, săli de evenimente și noi locuri de parcare.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Iulius Town va fi orașul din centrul Timișoarei, un proiect de regenerare urbană gândit pentru a coagula comunitatea și a-i aduce laolaltă pe timișoreni, pe locuitorii din regiune, dar și pe cei din țările limitrofe, indiferent dacă vin la birou, la cumpărături, să facă sport sau să se relaxeze.
Prima etapă de dezvoltare a ansamblului mixt Iulius Town, aflată în curs de finalizare, va include: 120.000 mp de retail, 450 de magazine, noi branduri, un nou concept de cinema, cel mai mare centru de sănătate și fitness din România, trei săli de evenimente, restaurante și cafenele tematice, 100.000 mp de spații office, un tunel auto și 4.070 de locuri de parcare.
Iulius Town include și un parc superb, care va oferi un adevărat spectacol al naturii indiferent de anotimp. Mii de arbori din specii variate, lac, carusel etajat, locuri de joacă pentru copii și un patinoar se numără printre atracțiile spațiului verde.
Mai multe informații sunt disponibile pe noul website www.iuliustown.ro.
Noul nume și identitatea vizuală create pentru proiectul mixt dezvoltat la Timișoara sunt produsul colaborării cu agenția de branding innerpride.
Despre Iulius Town Timișoara
Iulius Town va reprezenta principala atracție de business, shopping și loisir din vestul țării. Până în prezent, proiectul a livrat pe piața din Timișoara 50.000 mp de spații de birouri, în clădirile clasa A UBC 1, UBC 2 și UBC 3, care s-au impus drept pol de business al regiunii.
În ansamblul mixt se lucrează la cel de-al patrulea imobil office, care va fi cea mai înaltă clădire din România (155 metri, 27 de etaje), la noile spații de retail, la amenajarea parcului, la o nouă parcare subterană și la un tunel auto, care va fluidiza traficul din întregul areal.