Dezvoltatorul imobiliar One United Properties, fondat de antreprenorii Victor Căpitanu și Andrei Diaconescu, a primit avansul pentru cel mai scump penthouse vândut de companie până acum. Investitorul va încasa la finalizarea One Mircea Eliade 6,8 milioane euro, fără TVA, pentru apartamentul de la etajul 20.
One United Properties ridică în paralel trei turnuri cu apartamente și o clădire de birouri în locul fostei hale Ford din cartierul bucureștean Floreasca. Subsolurile imobilelor au fost finalizate, iar structura este realizată în proporție de 80% și urmează să fie montată fațada.
Recent, investitorul a reușit să vândă cel mai scump apartament din complexul rezidențial, penthouse-ul de la etajul 20 al celui mai înalt dintre turnuri, cu 6,87 milioane euro, fără TVA, sau peste 8 milioane de euro cu TVA incus. Prețul include mobila și designul realizat de compania Lemon. Acesta este un preț record pentru piața imobiliară româneasc.
„Ritmul de vânzări în cadrul One Mircea Eliade este de 3-4 apartamente pe lună. Am ajuns la circa 200 de apartamente contractate până acum, printre care și penthouse-ul de la etajul 20, care s-a vândut la un preț record de 6,87 milioane euro, plus TVA“, a declarat, pentru Profit.ro, Beatrice Dumitrașcu, vicepreședinte residential sales în cadrul One United Properties.
Suprafața apartamentului va avea peste 1.000 de metri pătrați și va dispune de o piscină de 9 metri lungime și 3 metri lățime dispusă chiar lângă livingul care va avea o înălțime de 7 metri. Proprietarul va avea o priveliște de 360 de grade, apartamentul fiind îmbrăcat în sticlă, și nu are vecini pe etaj.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Piscină similară cu cea a penthouse-ului vândut la preț record, dar amplasată în One Herăstrău Park Piscină similară cu cea a penthouse-ului vândut la preț record, dar amplasată în One Herăstrău Park
One Mircea Eliade va avea 247 de apartamente exclusiviste dispuse în două turnuri a câte 15 etaje fiecare și unul de 20 de etaje. Acesta face parte din ansamblul One Floreasca City care mai cuprinde și fosta hală Ford care va fi restaurată și modernizată, transformându-se într-un spațiu de retail operat de Auchan România, și o clădire de birouri de clasă A, denumită One Tower. Investiția în acest proiect este estimată la 100 milioane euro.
Întreg proiectul va fi construit pe un teren de 2,8 hectare, din suprafața căruia 30% vor reprezenta spații verzi. Dezvoltatorul a cedat municipalității o suprafață de teren de 1.000 de metri pătrați și susține că va aloca un buget de 1 milion de euro pentru investiții în infrastructură. Terenul a fost vândut în urmă cu 2 ani de fondul de investiții Global Finance către Auchan și One United. Inițial, pe acest amplasament, a funcționat "Hala Ford", în care erau produse mașini ale brandului american. Design realizat de Lemon pentru al doilea cel mai scump penthouse din One Mircea Eliade
One United Properties, înființat în 2007, este principalul dezvoltator imobiliar specializat pe proprietăți rezidențiale exclusiviste din București. Compania domină nișa apartamentelor de lux. În ultimii doi ani, a vândut câte 150 apartamente de lux pe an. În august 2018, fondatorii companiei au dezvoltat divizia Neo, din care 30% este deținută de Octavian Avrămoiu și Cătălin Scripcaru, specializată pe dezvoltarea de proiecte rezidențiale de lux de tip boutique, pe terenuri de 2.000 – 3.000 de metri pătrați.
În toamna anului trecut, One United a cumpărat de la Immofinanz terenul fostei fabrici Ventilatorul din București. Aici, investitorul va dezvolta un complex mixt cu locuințe și clădiri de birouri. One Cotroceni Park, cum este denumit proiectul, va avea în componență aproximativ 700 de apartamente a căror construcție va începe la începutul anului 2021 și se va realiza în etape. Harta proiectelor One United
Pe terenul de 2,5 hectare, cumpărat tot anul trecut de la Telekom, One United lucrează acum la proiectarea unui complex rezidențial denumit One Peninsula.
În fiecare an, piața rezidențială bucureșteană sporește cu circa 10.000 de locuințe noi. Un procent extrem de mic dintre acestea, adică în jur de 2%, aparțin segmentului de lux. Totuși, valoarea acestei niște depășește 10% din vânzările anuale de apartamente din București.