Carrefour România și divizia sa de real estate, Property Division, au investit în modernizarea Centrului Comercial Carrefour Brașov și triplarea suprafeței galeriei comerciale, la 6.000 metri pătrați, care cuprinde acum peste 40 de magazine.
În cadrul centrului comercial extins au fost incluse brand-uri precum adidas, Intersport, remodelat într-un concept modern, CCC, Pepco, Noriel, Cărturești, Marionnaud, Flormar, BRD, DIGI Punct, Xpress, Zoo Center, salonul de frumusețe Apollo Beauty, iar food court-ul care cuprinde oferta McDonald’s, Pizza Hut Delivery și snacking Carrefour. Deschis în 2004, Centrul Comercial Carrefour Brașov este amplasat în cadrul unei zone comerciale de aproximativ 45.000 metri pătrați și cuprinde un hipermarket de 8.000 metri pătrați.
Această extindere și modernizare a Centrului Comercial Carrefour Brașov face parte din strategia Carrefour de modernizare a portofoliului de proprietăți, astfel încât acestea să constituie o destinație atractivă, modernă, cu servicii diversificate, facilitând calea către un progres accesibil tuturor.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Ne-am dorit să le oferim brașovenilor și turiștilor care frecventează această destinație un centru comercial modern, accesibil și prietenos, în care, alături de oferta hipermarketului Carrefour, am selecționat parteneri a căror ofertă cuprinde produse, servicii și soluții care să le regăsească preferințele și să le îmbunătățească tuturor viata de zi cu zi, în fiecare moment”, a declarat Anca Damour, Property Division & Corporate Affairs Director în cadrul Carrefour România.
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa.
În România, Grupul Carrefour numără 290 de magazine dintre care 32 hipermarketuri 'Carrefour', 117 supermarketuri 'Market', 44 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact', un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro și 86 de magazine Billa.