Compania Blachotrapez, lider al pieței poloneze de acoperișuri metalice, cu cea mai mare rețea de vânzare retail din această țară, intenționează să se extindă în acest an cu o nouă hală de producție pregătită să fie construită lângă fabrica deja deținută la Baia Mare, investiție de 800.000 de euro.
Intrată pe piața românească în 2010, Blachotrapez produce la fabrica din Baia Mare țigle metalice și accesorii pentru acoperiș, folosind materie primă de la ThyssenKrupp, și are o capacitate de producție anuală de 3 milioane de metri pătrați.
Blachotrapez a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 10,5 milioane de euro, în creștere cu 35% la sută față de anul anterior.
„Am înregistrat creșteri constante ale vânzărilor din România, iar extinderea producției reprezintă următorul pas firesc, în contextul în care întreaga piață a sistemelor de acoperiș este în plină expansiune. Noua hală de producție va fi finalizată anul viitor și va însemna noi locuri de muncă și mai mult decât o dublare a capacității de producție”, a declarat Jaroslaw Turczynski, CEO Blachotrapez România.
CITEȘTE ȘI Un prim-ministru cât o cârtiță pierdută Fabrica Blachotrapez de la Baia Mare produce materiale pentru acoperișuri și fațade și accesorii suplimentare de tinichigerie pentru piețele din România (în principal), Ungaria și Bulgaria. În România, compania are o rețea proprie de vânzare cu amănuntul prin 21 de filiale, iar produsele Blachotrapez se găsesc în circa 250 de puncte de distribuție en gros.
Înființată în 1995 în localitatea poloneză Rabka Zdroj, Blachotrapez continuă activitatea din anii ’70 a soților Jan și Teresa Luberda. În prezent, compania este unul dintre liderii pieței poloneze a acoperișurilor metalice și are cea mai mare rețea de vânzare retail din această țară, cu peste 140 puncte de distribuție.