Într-o perioadă în care provocările pentru afacerile antreprenoriale se multiplică și în care volatilitatea afectează segmentul ecommerce, soluțiile cele mai eficiente par sa fie produsele și serviciile cu costuri fixe sau predictibile pentru o perioadă îndelungată. Precum abonamentele de curierat.
Lansate în noiembrie 2021, abonamentele Cargus cu livrări incluse reprezintă o soluție preferată de antreprenorii din e-commerce. Peste 3.000 de companii mici și medii din industrii diferite, precum FMCG, fashion sau IT & C au ales acest produs, care reprezintă un foarte bun scut antiinflație și care reduce costurile de livrare cu până la 85%.
Beneficiile abonamentelor Cargus pentru antreprenori
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Abonamentul Cargus oferă antreprenorilor garanția prețului: un cost fix pentru o perioadă contractuală de 12, respectiv 24 de luni, pentru expedieri de până la 200 de colete pe lună. Un beneficiu adăugat anul acesta constă în modificarea greutății coletelor livrate: fără taxe suplimentare, antreprenorii din e-commerce pot expedia colete de până la 31 de kg.
Tot de anul acesta, Cargus a inclus în abonamente și posibilitatea de a expedia gratuit un număr de colete, peste cele incluse în pachet, în funcție de tipul de abonament ales Mai mult, pentru coletele livrate în rețeaua naționale de lockere și de puncte SHIP & GO, costul începe de la 6,42 de lei, indiferent de dimensiunea acestora.
Pentru a veni în întâmpinarea magazinelor online, Cargus a inclus în abonamente și serviciul de retur la un cost foarte mic, de doar 2,5 lei pentru un colet, în cazul în care consumatorii aleg această opțiune. Serviciul și costul acestuia contribuie la creșterea numărului de clienți și a ratei de retenție pentru magazine și va fi disponibilă din luna februarie.
Cargus le oferă antreprenorilor care aleg abonamentele o modalitate de plată convenabilă. Mai exact, pentru toate expedierile prin Cargus vor avea doar 1 factură lunară cu data scadentă la 14 zile.
Mai mult, comercianții nu trebuie să își facă griji pentru fluctuațiile sezoniere – toate expedierile neutilizate într-o lună se pot reporta și folosi atunci când este nevoie. Abonamentele cu livrări incluse reprezintă totodată și un scut anti-inflație pentru comercianți. Pe scurt, abonamentul le oferă companiilor predictibilitate și eficiență.
De asemenea, serviciul este complet integrat în ecosistemul de soluții digitale Cargus dedicate coletelor, precum aplicația Cargus Mobile, dar oferă și toate opțiunile de plată disponibile clienților Cargus: cash, cu cardul în locație sau la curier, prin opțiunea Pay by Link.
Cine sunt comercianții care au ales abonamentele de curierat
Peste jumătate dintre companiile care au ales abonamentele Cargus au optat pentru contracte pe o perioadă de 24 de luni. Mai mult, peste 20% dintre aceste companii au ales pachetele de 100, respectiv 200 de colete pe lună.
Mai mult, segmentul de abonamente Cargus, opțiune cu preț fix care reduce cu până la 85% costurile de expediție, a avut cea mai impresionantă evoluție în portofoliul de produse și servicii Cargus – în ultimul trimestru din 2022, abonamentele au crescut de peste 600 ori, față de aceeași perioadă a anului precedent. Pentru 2023, compania de curierat estimează dublarea acestui segment și o creștere a preferințelor antreprenorilor pentru pachetele mai complexe, cu mai multe livrări incluse.
Companiile care au achiziționat abonamente Cargus activează în industrii precum FMCG (peste 40%), fashion, IT&C, automobile și își desfășoară activitatea comercială în București, Cluj, Timișoara, Ploiești și Târgu Mureș. Mai mult, analizând destinația de livrare, 40% dintre coletele expediate de comercianții cu abonament Cargus conțin produse achiziționate de clienți din București, Cluj, Timișoara și Constanța.
Mai multe informații despre abonamentele Cargus, găsiți pe websiteul companiei de curierat.