Orange România anunță numirea lui Pierre-Etienne Cizeron în rolul de Chief Marketing Officer, acesta înlocuindu-l pe Yves Martin, care va prelua un rol executiv în cadrul unei alte divizii a Grupului Orange.
Cu o experiență de 20 de ani în industria de telecomunicații, Pierre-Etienne Cizeron va coordona strategia de marketing pentru segmentul B2C al Orange România, cu accent pe convergența fix-mobil și pe crearea de sinergii între serviciile de telecomunicații și cele financiare mobile.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Parte a echipei Orange din 2006, Pierre-Etienne Cizeron a deținut mai multe roluri în zona comercială și de marketing și a lucrat în diverse piețe din America, Europa și Africa. În timpul mandatului său la Orange Egipt, în funcția de Chief B2C Business Units Officer, Pierre-Etienne Cizeron a coordonat strategii cu impact pozitiv asupra veniturilor și în accelerarea adopției serviciilor digitale.. Înainte de aceasta, în calitate de VP Consumer Marketing pentru Orange Group, a avut un rol în sprijinirea activităților comerciale și de marketing ale filialelor Orange, inclusiv pentru România. De asemenea, a deținut funcția de Chief Marketing & Commercial Officer la Orange Caraibe.
Absolvent de MBA la HEC Paris, Pierre-Etienne Cizeron deține două diplome de master în marketing și telecomunicații.