NBC News plănuiește să lanseze un serviciu de streaming, în acest an, ca parte a unui demers mai larg menit să atragă un public mai tânăr, care preferă să urmărească programele favorite în mediul online, scrie Reuters.
NBC News, la fel ca alte televiziuni de știri, are un public care îmbătrânește. De exemplu, media vârstei telespectatorilor programului „NBC Nightly News” este de 64 de ani, potrivit companiei Nielsen.
Lansarea unui serviciu de streaming online ar ajuta NBC News să atragă spectatori mai tineri, potrivit lui Andy Lack, președintele NBC News, într-o ședință organizată la sediul NBC din New York, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Dezvoltatorul imobiliar Wallberg Properties a finalizat investiții de peste 18 milioane de euro în Arad și Brașov și se uită spre TimișoaraCompania nu a decis dacă serviciul va oferi acces la conținut pe baza unor abonamente.
Pentru a atrage public mai tânăr, NBC se concentrează pe dezvoltarea operațiunilor sale digitale. NBCUniversal, care deține NBC News, și compania-mamă, Comcast, au investit 500 de milioane de dolari în ompania Snap Inc, care deține Snapchat, la momentul lansării ofertei publice inițiale.
În iulie, NBC News a lansat programul de știri „Stay Tuned” pe Snapchat. Acel show, care apare de două ori pe zi, are 5 milioane de abonați, potrivit lui Nick Ascheim, director al departamentului digital la NBC News. Acesta este aproape de înregistrarea a 37 de milioane sau 38 de milioane de vizitatori unici în martie, după ce în februarie a atins pragul de 33 de milioane.
Snapchat are 80 de milioane de utilizatori activi zilnic în America de Nord, potrivit unui raport al trimestrului al patrulea al companiei.
NBC are succes cu programul „Stay Tuned” într-o perioadă în care alte programe au dificultăți în a genera profit pe Snapchat. Anul trecut, CNN a anulat show-ul zinlic de pe Snapchat la doar patru luni după lansare.
În ciuda accentului crescut pus pe mediul digital, NBC News nu plănuiește să aducă înapoi conținut pe Facebook, pentru că nu consideră că platforma de socializare reprezintă un mediu prietenos pentru organizațiile media, potrivit lui Andy Lack.
Reprezentanți Facebook nu au fost disponibili pentru a oferi un punct de vedere.