YouTube a lansat un nou program pentru a ajuta advertiserii să aibă acces la urmăritori valoroși

YouTube a lansat un nou program pentru a ajuta advertiserii să aibă acces la urmăritori valoroși
scris 20 mai 2020

YouTube, parte a grupului Alphabet, a lansat marți un nou program pentru a ajuta advertiserii să aibă acces la spectatori valoroși, care vizionează conținut pe televizoare, într-un efort de a menține veniturile din publicitate într-o perioadă în care brandurile reduc bugetele din cauza pandemiei de coronavirus, relatează Reuters.

Programul, numit YouTube Select, va permite brandurilor să cumpere reclame care vor ajunge la persoane care urmăresc conținut pe televizoare, indiferent dacă este vorba despre video-uri individuale sau dacă urmăresc YouTube TV, serviciul de televiziune live al companiei.

Urmărește-ne și pe Google News

În condițiile în care este mai probabil ca oamenii să urmărească conținutul în timp ce stau pe canapea în fața televizorului decât pe smartphone-uri sau laptopuri, spectatorii TV sunt considerați că sunt mai profitabili în industria publicității, scrie News.ro.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Renault concediază sute de angajați la una din uzine, din cauza cererii scăzute de mașini CITEȘTE ȘI Renault concediază sute de angajați la una din uzine, din cauza cererii scăzute de mașini

Privitorii folosesc mai mult YouTube în perioada pandemiei și peste 100 de milioane de oameni au urmărit YouTube pe televizoare, în luna martie, a spus Tara Walpert Levy, vicepreședinte de soluții pentru agenții și branduri la Google.

”Dacă ești un brand mare, dependent să ajungi la mai mulți oameni cu mesajul tău, abilitatea de a accesa audiența este esențială”, a spus acesta într-un interviu.

Rețelele de televiziune tradiționale din Statele Unite ar putea pierde venituri din publicitate de până la 12 miliarde de dolari în primul semestru al acestui an, potrivit firmei de cercetare eMarketer, în condițiile în care brandurile își reduc cheltuielile, iar transmisiunile sportive în direct, care generează de obicei venituri mari din publicitate, sunt suspentate.

YouTube speră să atragă toți advertiserii, indiferent dacă vor să ajungă la audiențe TV sau vor flexibilitatea de a opri rapid campaniile de publicitate, lucru care se poate face mult mai ușor în cazul serviciilor digitale și de streaming, a spus Levy.

Prin intermediul YouTube Select, advertiserii pot și să cumpere publicitate care să apară pe cele mai vizionate canale de YouTube în anumite categorii, cum ar fi divertisment, sport, sau frumusețe sau modă.

YouTube Select va înlocui un program numit Google Preferred, care a vândut publicitate pentru primele 5% din canalele de YouTube, în funcție de popularitate și angajament.

viewscnt
Afla mai multe despre
youtube
advertiseri