Veniturile din România ale Central European Media Enterprises (CME), proprietarul PRO TV, au urcat cu 9,5% în trimestrul al treilea, până la 40,4 milioane de dolari. De la începutul anului și până la finele lunii septembrie, compania a avut venituri de aproape 128 de milioane de dolari pe piața locală, cu 8,2% peste cele raportate în perioada similară a anului trecut.
Astfel, profitul operațional înainte de depreciere și amortizare (OIBDA) obținut de CME în România a avansat cu 16,5%, la 52,45 milioane dolari. În trimestrul al treilea, OIBDA a fost de 15,5 milioane de dolari, cu 23% peste cel obținut în urmă cu un an.
La un curs de schimb stabil, veniturile CME în România au crescut cu 6,4% în trimestrul al treilea și cu 9,7% în perioada ianuarie-septembrie. Excluzând variațiile cursului de schimb, OIBDA obținut în România a crescut cu 19,6% în trimestrul al treilea și cu 18,3% la nouă luni.
CME deține în România posturile Pro TV, PRO TV Internațional, PRO Cinema și MTV România, precum și mai multe site-uri de știri. Totodată, în operațiunile de pe piața românească sunt incluse și posturile din Republica Moldova, respectiv PRO TV Chișinău și Acasă în Moldova.
La nivel de grup, veniturile CME au crescut cu peste 11% în trimestrul al treilea, la 119,4 milioane dolari și cu 6% în primele 9 luni, la 378 de milioane de dolari.