Univision, cea mai mare rețea de canale TV de limbă spaniolă din SUA, a cumpărat un pachet de 40% din acțiunile site-ului de satiră The Onion, în încercarea de a câștiga popularitate în rândul generației milenialilor, interesată mai mult de telefoanele mobile și internet decât de televiziune, scrie Financial Times.
“Umorul joacă un rol din ce în ce mai important în cultura noastră. Totodată, conținutul umoristic s-a dovedit un format incredibil de angrenant pentru mileniali (persoane născute între 1981 și începutul anilor 2000 - n.r.)“, a spus Isaac Lee, directorul departamentului de știri și conținut digital al Univision.
Potrivit unor surse citate de Financial Times, Univision a plătit mai puțin de 100 milioane de dolari pentru participația de 40% la The Onion. Conform acordului încheiat cu proprietarul The Onion, David Schafer, rețeaua de televiziune și-a rezervat opțiunea de a cumpăra și restul acțiunilor.
CITEȘTE ȘI Polyana, fosta soție a lui Nicu Ceaușescu, va conduce Studiourile Media Pro din BufteaThe Onion a fost înființat în 1988 de doi studenți ai Universității din Wisconsin ca o publicație săptămânală de știri satirice. În 2003, publicația a fost achiziționată antreprenorul american David Schafer, iar începând cu anul 2013 conținutul The Onion este disponibil exclusiv în format digital.
Site-ul atrage peste 10 milioane de vizitatori unici lunar, majoritatea bărbați cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani, potrivit companiei de analiză de date Quantcast.
Univision este parte a grupului american de media Univision Communications.