Nurun, divizia specializată de digital a rețelei Publicis Worldwide, cu birouri în 21 de țări li peste 4.000 de angajați, se lansează și în România, a anunțat Publicis.
„Lansarea Nurun România reprezintă un mare pas în pozitionarea acestui brand în regiune și, în special, pe o piață atât de importantă precum cea românească. (…) Peste 250 de strategi, creativi, designeri și oameni de IT din șase țări din CEE lucrează împreună, combinând metodele tradiționale cu noile tendințe în tehnologie”, a declarant Nico-Alexander Jahn, coordonator Nurun în Europa Centrală și de Est.
Agenția din România va fi condusă de Călin Buzea și Liviu Toader în calitate de Co-Managing Directors și va avea o echipă de 25 de specialiști.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Călin Buzea a condus MRM România înainte de a veni la conducerea departamentului de digital al Publicis România, iar acum, în noua sa poziție, va gestiona zona de strategie, tehnologie și mobile.
Liviu Toader a condus Arc și, mai recent, Publicis Dialog, iar la Nurun va coordona proiectele din zona de shopper understanding & engaging și brand experience.