IPP Holding, companie românească care activează în domeniul serviciilor de retail marketing din România, Republica Moldova, Bulgaria și mai nou Polonia, a semnat un acord de preluare a pachetului majoritar de acțiuni (90%) din compania Imersia Multichannel Agency.
Acordul este în analiză la Consiliului Concurenței.
![Trendyol - România a devenit cea mai importantă piață din Europa Centrală și de Estare. Va integra peste 200 de comercianți locali noi](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33215/21929010/1/trendyol-black-friday.jpg?width=151)
IPP Holding este acționar unic în Instore Power Provider (IPP), companie fondată de Ionuț Valeriu Corniciuc în urmă cu 19 ani, și are diverse cote de participare în societăți din domenii conexe ca logistică promoțională, retail media, in-store robotics.
„Creșterea organică ne-a asigurat o dezvoltare continuă și sustenabilă în toți acești ani, iar acum achizițiile ne oferă acces rapid la noi piețe, oameni și tehnologii”, a declarat Ionuț Valeriu Corniciuc, proprietarul IPP Holding Group.
Imersia Multichannel Agency a fost fondată în 2009 de George Ștefănescu, James Kodor și Lavinia Yassien și oferă servicii integrate de distribuție și trade marketing companiilor producătoare de bunuri de larg consum (FMCG).
„Cred cu tărie că alături de echipa IPP vom valorifica pe deplin potențialul Imersia, oferind clienților noștri soluții inovatoare și un parteneriat de încredere pentru succesul lor viitor”, a completat George Ștefănescu, cofondator și administrator Imersia Multichannel Agency.