Revista londoneză Time Out, o prestigioasă publicație dedicată gastronomiei și activităților zilnice culturale și de divertisment, și-a schimbat denumirea în Time In și a decis să renunțe la ediția sa tipărită, după ce pandemia de coronavirus i-a obligat pe cititorii ei obișnuiți să evite ieșirile în oraș și plimbările pe străzile capitalei britanice, informează Reuters.
Lansată în 1968 pentru a detalia toate activitățile cultural-artistice din capitala Marii Britanii, această revistă săptămânală era distribuită în mijloacele de transport în comun și disponibilă în regim de gratuitate în cafenele, baruri, magazine și galerii de artă, scrie Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Luni, reprezentanții grupului au declarat că din cauza izolării la domiciliu a rezidenților, revista va deveni o publicație cu distribuție exclusiv online și îi va învăța pe cititori modul în care vor putea să susțină afacerile locale și să aibă acces la evenimente culturale locale prin intermediul unor rubrici precum "Time In Daily" și "The best of the city - straight to your sofa".
Grupul Time Out, care este listat la Bursa de la Londra, administrează reviste, site-uri, platforme mobile și evenimente live în 58 de țări.