Gigantul media Condé Nast a anunțat că va înceta printarea lunară a edițiilor revistei sale de 80 de ani Glamour în Statele Unite și se va muta integral online, scrie BBC.
Editorul-șef Samantha Barry a afirmat că revista de modă și stil de viață ar viza publicul "de pe platformele pe care le frecventeză cel mai des", scrie News.ro.
Revista va apărea în print de două ori pe an, în ediție de colecție.
CITEȘTE ȘI Agenția de presă Reuters va restructura birourile din EuropaIndustria media în print la nivel global se confruntă cu scăderea vânzărilor și concurență dură din partea publicațiilor online.
Anul trecut, ediția britanică a Glamour a anunțat că a fost "prima în format digital".
Un purtător de cuvânt a declarat pentru BBC că cititorii publicației sunt în general femei cu vârste cuprinse între 20 și 54 de ani.
Ultima ediție în print a revistei Glamour în Statele Unite va fi numărul din ianuarie 2019.
Revista a mai spus că va extinde materialele în format video și poveștile cu teme sociale prin noi proiecte ambițioase.
Condé Nast, care publică revistele Vogue și GQ, a încetat și publicarea în print a revistelor Self și Teen Vogue.
Grupul american, deținut de Advance Publications, a pierdut în jur de 120 de milioane de dolari (93,8 milioane de lire sterline) anul trecut, potrivit unor surse citate de Financial Times.
Firma plănuiește să continue publicarea edițiilor în print a mai multor reviste, inclusiv Vogue, Vanity Fair, Wired și The New Yorker, potrivit Variety.