Proprietarul PRO TV, grupul de media Central European Media Enterprises (CME), a avut, anul trecut, venituri de circa 188,25 milioane dolari pe piața românească, în scădere cu 6,6% față de 2018. Spre comparație, în 2018, compania a raportat venituri de 201,5 milioane de dolari în România.
La un curs de schimb constant, veniturile CME în România au crescut ușor, cu 0,3%.
Totuși, profitul operațional înainte de depreciere și amortizare (OIBDA) a crescut cu 2,3%, la 87,72 milioane de dolari. Dacă se exclude variația cursului de schimb, indicatorul a urcat cu 9,8%.

CME deține în România posturile PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA și PRO TV International, precum și mai multe site-uri. Totodată, în operațiunile de pe piața românească este inclus și postul PRO TV Chișinău, din Republica Moldova.
România este a doua piață, după Cehia, pentru CME, care are operațiuni și în Bulgaria, Slovacia și Slovenia.
La nivel de grup, veniturile au scăzut cu 1,3%, la 694,8 milioane de dolari. Excluzând fluctuațiile cursurilor de schimb, veniturile au urcat cu 4,5%.
OIBDA a crescut, la nivel de grup, cu 11,3%, la 247,92 milioane de dolari.