Proprietarul PRO TV, grupul de media Central European Media Enterprises (CME), a avut, anul trecut, venituri de circa 188,25 milioane dolari pe piața românească, în scădere cu 6,6% față de 2018. Spre comparație, în 2018, compania a raportat venituri de 201,5 milioane de dolari în România.
La un curs de schimb constant, veniturile CME în România au crescut ușor, cu 0,3%.
Totuși, profitul operațional înainte de depreciere și amortizare (OIBDA) a crescut cu 2,3%, la 87,72 milioane de dolari. Dacă se exclude variația cursului de schimb, indicatorul a urcat cu 9,8%.
CITEȘTE ȘI Radiocom vrea să cumpere servicii de pază în valoare de până la 7,9 milioane euroCME deține în România posturile PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA și PRO TV International, precum și mai multe site-uri. Totodată, în operațiunile de pe piața românească este inclus și postul PRO TV Chișinău, din Republica Moldova.
România este a doua piață, după Cehia, pentru CME, care are operațiuni și în Bulgaria, Slovacia și Slovenia.
La nivel de grup, veniturile au scăzut cu 1,3%, la 694,8 milioane de dolari. Excluzând fluctuațiile cursurilor de schimb, veniturile au urcat cu 4,5%.
OIBDA a crescut, la nivel de grup, cu 11,3%, la 247,92 milioane de dolari.