Didier Stoessel, directorul executiv al grupului Central European Media Enterprises (CME), proprietarul PRO TV, preluat în toamna anului 2019 de grupul ceh PPF, al cărui proprietar, miliardarul Petr Kellner, a decedat ulterior într-un accident de elicopter, a prezentat strategia de viitor, insistând pe conținut și Video-on-Demand.
Stoessel se referă, în special, la aplicația Voyo, care este puternic promovată în ultima perioadă și de PRO TV, scrie Pagina de Media.
„Strategia noastră poate fi rezumată în două cuvinte: conținut și VOD (nr.red. Video-On-Demand). Investim puternic într-o strategie de conținut, care prezintă formate internaționale și locale, de ficțiune și non-ficțiune și competiții sportive.
Serviciile VOD nu sunt încă ceva mainstream, veniturile fiind încă sub media europeană, dar vedem acest segment ca unul cu un potențial mare de creștere. Performanța Voyo a depășit așteptările noastre”, a spus Stoessel, pentru ceetv.net.
Despre strategia legată de Voyo, Stoessel a mai spus că „în ultimele 12 luni am observat că jucătorii de pe piețele locale pot concura și pot co-exista destul de bine cu marii jucători internaționali. Pe măsură ce vor crește abonații la aplicațiile video-on-demand, atunci vom vedea o creștere semnificativă pentru Voyo. În Republica Cehă și Slovacia, rezultatele în zona de digital după 12 luni de la achiziție sunt peste așteptările noastre.”