Un egal obținut cu ceva emoții pe final de meci, care însă a ținut peste 2 milioane de români în fața micului ecran (cel puțin un minut). Evoluția lui Alibec, Stanciu și a tricolorilor a plasat Prima TV pe primul loc în audiențe. Televiziunea din portofoliul Clever Media a difuzat sâmbătă seara partida România-Israel care a fost cel mai urmărit program al serii de sâmbătă în România. Egalul tricolorilor a fost cel mai urmărit program de televiziune pe intervalul de difuzare atât la nivel urban cât și național.
Pe target comercial, 21-59 national, Prima TV a fost lider de piață, cu 7,1 puncte de rating si 24,1 cotă de piață. Pe locul al doilea s-a clasat Pro TV, cu 5,5 puncte de rating și o cotă de piață de 19%.
Potrivit datelor Kantar Media, la nivel urban, în rândul publicului masculin, audiența a fost de 3 ori mai mare decât următorul clasat (Pro TV). La nivel national Prima TV a înregistrat 7.1 puncte de rating si o cotă de piață de 22.3%.
Publicul din mediul urban a stat și el cu ochii pe Prima (7.6 rtg%, 24.4 share). Toți am îmbrăcat tricoul Naționalei lui Edi Iordănescu și am crezut, până în ultimul minut, în victorie. Pe targetul bărbați 18+ Urban, Prima TV a a avut 13.7 puncte de rating și o cotă de piață de 39.5% Potrivit datelor Kantar Media, în minutul de aur (23:30), meciul tricolorilor era urmărit la Prima TV de 1.49 milioane de români.
Naționala continuă să joace la Prima TV în această toamnă. Pe 15 octombrie, pe Arena Națională, România întâlnește Andorra, iar pe 18 noiembrie tricolorii speră să obțină o victorie în Israel.
Zi de zi, suntem alături de tricolori pentru că toți jucăm când joacă România. Hai, România! Fii PRIMA!