Știrile echilibrate și programele apreciate de telespectatori au adus o performanță importantă pentru Prima TV. Postul de televiziune din portofoliul Clever Media a avut, în săptămâna 14-20 februarie, cea mai mare creștere a cotei de piață, +33%, în rândul primelor 10 televiziuni, pe targetul 18-49.
Creșterea s-a datorat interesului telespectatorilor pentru principalul jurnal de știri Prima TV, Focus 18, dar și pentru programele de divertisment, Alege rețeta națională, Poezie și delicatețuri și Schimb de mame. Astfel potrivit datelor Kantar Media, cota de piață a Prima TV în săptămâna 14-20 feb a fost de 2% fata de 1,5 % cota de piață în săptămâna 07-13 februarie.
Focus 18 s-a plasat, 3 zile consecutiv, pe locul III în topul audientelor în rândul populației 18-54 din mediul urban, în săptămâna 14-20 februarie. De asemenea, în weekend-ul 19-20 februarie, Prima TV s-a clasat în prime time pe locul V în rândul televiziunilor pe target 18-54, urban.
Prima TV face parte din Grupul Media Clever, dezvoltat de Adrian Tomșa. Grupul Clever este unul dintre cei mai importanți jucători din piața românească, în portofoliul complet al acestuia intrând 11 canale de televiziune (Prima TV, LOOKSPORT+, LOOKSPORT, LOOKSPORT 2, LOOKSPORT 3, LOOK 4K, PROFIT NEWS, AGRO TV, CINEMARATON, CINEMAEST) și 7 site-uri (primaplay.ro, looksport.ro, lookplus.ro, lookmedica.ro, agro-tv.ro, profit.ro, primatv.ro, focusprimatv.ro și servuscluj.ro )