Paramount Global concediază sute de angajați, la doar o zi după ce compania a anunțat că CBS a avut un număr record de vizionări pentru Super Bowl, a declarat directorul general Bob, Bakish într-un memoriu intern adresat angajaților, transmite CNBC.
Paramount va concedia aproximativ 800 de oameni, sau aproximativ 3% din forța de muncă, potrivit unei persoane familiarizate cu problema, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Paramount Global a încheiat anul 2022 cu aproximativ 24.500 de angajați cu normă întreagă și cu normă parțială.
Lucrătorii afectați au fost anunțați marți, a spus Bakish în notă.
”Aceste ajustări ne vor ajuta să ne dezvoltăm impulsul și să ne executăm viziunea strategică pentru anul următor – și cred cu fermitate că avem multe motive să fim entuziasmați”, a scris Bakish în notă.
Acțiunile Paramount au scăzut marți cu aproximativ 4%.
Deadline a raportat pentru prima dată numărul angajaților concediați, în ianuarie.
Paramount Global deține o varietate de active, inclusiv CBS, Paramount Pictures, Pluto TV, Paramount+ și rețele de cablu, inclusiv Nickelodeon, BET și Comedy Central.
Reducerile de locuri de muncă în timp ce compania media ia în considerare opțiunile de fuziune și achiziție.
Paramount Global a purtat în ultimele luni discuții incipiente de fuziune cu Skydance Media și Warner Bros. Discovery, a relatat anterior CNBC.
CITEȘTE ȘI FOTO Renault deschide comenzile pentru SUV-ul RafaleCompania media și-a avertizat angajații cu privire la reduceri iminente de locuri de muncă într-o notă internă din 25 ianuarie.
Bakish a spus la acea vreme că Paramount Global trebuie ”să funcționeze ca o companie mai suplă și să cheltuie mai puțin”.
Serviciul său de streaming Paramount+ continuă să piardă bani în fiecare trimestru. Platforma a pierdut 238 de milioane de dolari în al treilea trimestru.
Compania raportează câștigurile din trimestrul patru pe 28 februarie.
Super Bowl 58 de la CBS a fost cea mai vizionată emisiune de televiziune din istorie, cu aproximativ 123,4 milioane de persoane care au vizionat evenimentul sportiv, pe toate platformele.
CBS a perceput o medie record de 6,5 milioane de dolari pentru fiecare reclamă de 30 de secunde pentru Super Bowl, conform companiei de cercetare Guideline.
Rețeaua TV a câștigat venituri suplimentare de zeci de milioane de dolari, deoarece meciul dintre Kansas City Chiefs și San Francisco 49ers a intrat în prelungiri.