Netflix a continuat să atragă noi utilizatori în SUA după ce a luat măsuri drastice împotriva clienților care își împărtășesc parolele, scrie Reuters. Aproximativ 2,6 milioane de persoane din SUA s-au abonat la Netflix luna trecută, a estimat firma de cercetare Antenna.
Netflix, care a încetat să mai crească în SUA de câțiva ani, a înregistrat în iulie mai multe înscrieri decât orice alt serviciu de streaming plătit. Totuși, numărul a reprezentat un declin de aproape 26% față de saltul mare înregistrat în luna iunie, arată G4Media.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Aproximativ 23% din noile înscrieri au fost pentru abonamentul cu publicitate pe care Netflix l-a introdus în noiembrie. Cele două inițiative, reducerea partajării parolelor și oferirea unui plan mai ieftin, cu reclame, sunt esențiale pentru relansarea creșterii numărului de utilizatori la o companie care a pierdut abonați în prima jumătate a anului trecut, notează AdAge.
Gigantul de streaming a raportat un plus net de 1,17 milioane de clienți noi în SUA și Canada în al doilea trimestru. Acest lucru a dus numărul total al membrilor săi plătiți în regiune la peste 75 de milioane.
Atragerea de noi abonați și păstrarea celor vechi a devenit o sarcină dificilă în ultimii ani, deoarece clienții au acum o sumedenie de opțiuni – serviciul de streaming al companiei Disney, Amazon Prime Video al Amazon.com și Max al Warner Bros Discovery, printre altele.
Acțiunile Netflix au crescut cu 1,7% la începutul ședinței de tranzacționare.
Netflix declarase anul trecut că va limita partajarea conturilor și că testează diverse abordări pe unele piețe.
Compania a estimat că peste 100 de milioane de gospodării și-au împărtășit datele de conectare cu prietenii și familia din afara casei lor. Acest lucru i-a determinat pe analiști să se aștepte ca aproximativ 50 de milioane de utilizatori să își creeze în cele din urmă propriile conturi.